چاپ مطلب چاپ مطلب

طی حکمی تیمور پورحیدری به عنوان رئیس شورای امربه معروف سازمان منصوب گردید.

همای گیلان:طی حکمی درروز یکشنیه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ از سوی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران رئیس و اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر سازمان صمت استان منصوب شدند.

براساس ماده ۵ ضوابط تشکیل و فعالیت شوراهای امربه معروف و نهی از منکر این احکام بصورت دوساله تنظیم و اعضاء معرفی می گردند.

در ابتدای جلسه آقای پورحیدری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان گزارش ازاقدامات سازمان ارائه نمودند

وی گفت: برگزاری جلسات مشترک با اتحادیه ها و اتاق اصناف بمنظور ترویج و رعایت موضوعات مربوط به شورا و انجام اقداماتتبلیغی اطلاع رسانی ازاقدامات شاخص شورا درسال گذشته می باشد

امیدواریم با حمایت ستاد مرکزی شورا بتوانیم درحوزه تکریم مردم و ارباب رجوع که یکی از مهمترین معروف ها می باشد اقدام موثری انجام دهیم.

درادامه جلسه حجت الاسلام فاطمی معاون ستاد امر به معروف استان گفت: احیاء این فریضه ازاهم برنامه ها و کارهای ستاد می باشد .

وی گفت ما نهاد فرهنگی هستیم و با فرهنگ سازی وسیاست گذاری و در نهایت تنظیم قانون جهت تصویب در مجلس،تلاش داریم وظیفه خودرا انجام دهیم.

وی تصریح کرد: سازمان صمت استان تهران دراجرای برنامه ها و ارتباط موثر با ستاد، عملکرد قابل قبول داشته و امیدواریم با تشکیل شورا درجهت اجرای این فریضه درسازمان اقدام شود.

در پایان احکام اعضاء به شرج ذیل به ایشان اهدا ء شد:

تیمور پورحیدری به عنوان رئیس شورای امر به معروف

سعید قابتی به عنوان دبیر شورای امر به معروف

داود صفار به عنوان عضو شورای امر به معروف

منبع:روابط عمومی سازمان صمت استان تهران

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …