چاپ مطلب چاپ مطلب

طی مراسمی ساختمان ستاد فرماندهی آتش نشانی بندرانزلی و ایستگاه واقع در سوله بحران افتتاح شد

اختصاصی همای گیلان، طی مراسمی با حضور شهردار وشورای اسلامی شهر بندرانزلی ساختمان ستاد فرماندهی آتش نشانی بندرانزلی و ایستگاه واقع در سوله بحران پیش از ظهر امروز افتتاح شد

️دکتر پورقربان ،شهردار بندرانزلی دراین مراسم گفت:تلاش کرده ایم سرانه مورد نیاز آتش نشانی را برای مردم شهر انزلی و غازیان با افتتاح دو ایستگاه جدید آتش نشانی تامین کنیم.

وی سپس به ساختمان آتش نشانی واقع در کشتارگاه اشاره نمود وافزود: این ساختمان در شان آتش نشانان ما نیست با تهیه نقشه ای درپی احداث ساختمان آبرومندی در آنجا هستیم.

شهردار بندرانزلی درادامه خاطرنشان کرد:در چند ماهه گذشته سعی کرده ایم تجهیزات مورد نیاز همکارانمان را تهیه کنیم چه از محل اعتبارات استانی و چه از محل درآمدهای شهرداری که بیشتر از محل درآمدهای شهرداری بوده است.

پورقربان سپس از تشکیل گروه غواصی آتش نشانی در بندر انزلی خبر داد و یادآور شد:دراین راستا با استانداری نیز صحبتهای لازم صورت گرفته و بزودی بازدیدی نیز در این مورد انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به ارتفاع سازی در سطح شهر انزلی نیازمند تهیه نردبان هیدرولیکی ۴۵ متری هستیم اطهار داشت:برای رفع این نیاز در حال انجام پیگیریهای لازم از طریق سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور و استانداری و فرماندار محترم هستیم.

دکتر پورقربان درپایان سخنان خود تصریح کرد: آتش نشانهای ما پرسنل دلسوز و فداکاری هستند در بسیاری از موارد از جمله ساخت این ساختمان کمک کردند وازهمه این عزیزان بویژه ریاست محترم این سازمان تشکر می کنم.

شهردار بندرانزلی همچنین از افتتاح ۴۵ پروژه ی عمرانی شهرداری بندرانزلی در دهه مبارک فجر خبر داد.

درادامه این مراسم ،امیر احمدی فرد، رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی یکی از اولویت های شورای پنجم را توجه به پرسنل آتش نشانی عنوان کرد وگفت:برای تهیه نردبان هیدرولیکی بارها به دیوان محاسبات مراجعه کردیم تا بتوانیم اوراق آنرا جذب کنیم اما متاسفانه کار از کار گذشته بود و موفق نشدیم.

رئیس شورای شهر بند انزلی خاطر نشان کرد:برای تجهیز هر چه بیشتر آتش نشانی تمام تلاشمان را انجام دادیم.

وی درادامه به افزایش قیمت تجهیزات آتش نشانی درسالجاری خبر داد وگفت:بسیاری از تجهیزاتی که سال گذشته می توانستیم با قیمت پایین تری بخریم امسال باید با ۴ برابر قیمت تهیه کنیم وی خاطرنشان کرد: شورای پنجم با چالش های زیادی روبرو است.

این مراسم باقدردانی از پرسنل آتش پایان یافت.


گزارش:زهرارگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …