چاپ مطلب چاپ مطلب

عابدینی: حسابرسی مالی باشگاه داماش آغاز شد

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: حسابرسی سال مالی ۹۱ ـ ۹۲ باشگاه داماش آغاز شده است.

 

امیر عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وجود حساب‌های مالی شفاف در باشگاه داماش اظهار کرد: داماش تنها باشگاهی است که هر سال اظهارنامه مالیاتی ارائه می‌کند.

عابدینی پایان سال مالی باشگاه داماش را شهریور ماه هر سال دانست و بیان کرد: حسابرسی مالی سال ۹۱ ـ ۹۲ باشگاه داماش آغاز شده است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ برگ نامه برای مقام‌های قضایی به منظور تشریح وضعیت این باشگاه ارسال شده است، تصریح کرد: مسئولان به بسیاری از نامه‌ها پاسخ دادند.

وی بودجه دو سال گذشته باشگاه داماش را ۱۸ میلیارد تومان خواند و یادآور شد: ۱۰۰ هزار دلار مبلغ قرارداد «مگنو باتیستا داسیلوا» بازیکن خارجی داماش بود که با مبلغ ۲۵ هزار دلار با او صلح کردیم.

عابدینی مبلغ قرارداد «بوبکر کبه» بازیکن بورکینافاسویی داماش را ۱۰۰ هزار دلار ذکر کرد و خاطرنشان کرد: با پرداخت مبلغ ۳۳ هزار دلار با بازیکن مذکور صلح کردیم ضمن اینکه با «دارکو دراژیچ» به طور کامل تسویه حساب شده است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به سرمربی‌گری «امید هرندی» در این تیم، اظهار کرد: هرندی تعداد هشت بازی در داماش سرمربی‌گری را به عهده داشت و تنها کسی بوده که برای دریافت حق‌الزحمه خود به ما مراجعه نکرده اما بقیه بدون استثنا آمدند و با آنها صلح کردیم.

وی بر حفظ چارچوب تیم داماش تاکید کرد و گفت: باشگاه داماش اکنون با حداقل‌ها اداره می‌شود.

عابدینی با بیان اینکه سعید حلافی، جهانگیر عسگری، بوبکر کبه، باتیستا داسیلوا، محمد آبشک و افشین چاووشی را تاکنون از دست دادیم، تصریح کرد: به دلیل بی‌پولی نتوانستیم بازیکن جدیدی را به تیم داماش اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان به وضعیت نامناسب مالی این باشگاه اشاره کرد و یادآور شد: باشگاه داماش در روزمرگی مالی گیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از رسانه‌ها اسپانسرهای داماش را فراری دادند، بیان کرد: اسپانسرها به دلیل رسانه‌ای شدن موضوع دیگر حاضر به همکاری با باشگاه داماش نیستند.

عابدینی باشگاه داماش را دارای هویت اجتماعی در گیلان دانست و یادآور شد: مسئولان و نمایندگان مردم رشت در مجلس بر حفظ باشگاه داماش در استان تاکید دارند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی، دادستان و … دلسوزانه به دنبال حفظ تیم داماش هستند، خاطرنشان کرد: باید به دنبال هویت و هنجار اجتماعی باشیم و تیم را از تنش دور کنیم.

*آمادگی ادغام داماش با سپیدرود را داریم

وی به وجود تیم سپیدرود در رشت اشاره کرد و افزود: اگر تشخیص می‌دهند تیم سپیدرود را جایگزین داماش کنند، آمادگی ادغام دو تیم را داریم و سپیدرود در قالب تیم داماش می‌تواند به طور مستقیم وارد لیگ برتر شود.

عابدینی با بیان اینکه غلامحسین محسنی اژه‌ای درباره باشگاه داماش حساس است، اظهار کرد: دادستان کل کشور در پاسخ نامه آخر بنده مجوز پرداخت ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان را صادر کرد و در مجموع مبلغ دو میلیارد تومان پرداخت شد.

*ساختمان باشگاه داماش به‌فروش می‌رسد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از فروش املاک مه‌آفرید امیرخسروی خبر داد و بیان کرد: ساختمان باشگاه داماش گیلان به فروش می‌رسد اما به مدت دو سال در اجاره این باشگاه است.

وی با تاکید براینکه فروش ساختمان داماش به معنای فروش این باشگاه نیست، تصریح کرد: بی‌تردید باشگاه داماش در گیلان ماندنی است.

About

Check Also

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران محسن بخشنده: سالگرد زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان …