چاپ مطلب چاپ مطلب

عاقبت افشاگری اسطوره اصفهانی! اخراج نویدکیا از سپاهان

همای گیلان:خبرهای موثق از درون مدیریت باشگاه سپاهان اصفهان حکایت از آن دارد که باقریان، مدیرعامل و عبداالله ویسی، سرمربی جدید تیم فولاد سپاهان پس از سخنان اختلاف افکنانه و خارج از عرف محرم نوید کیا علیه مجموعه تیم سپاهان، این بازیکن بصورت رسمی از این باشگاه اخراج گردیده است.

index

  پس از آنکه هفته گذشته محرم نوید کیا در برنامه نود اقدام به ایراد سخنان نسبت به مدیریت تیم فوتبال و سرمربی اسبق تیم، حسین فرکی کرد، مدیران و کادر فنی جدید تیم فوتبال سپاهان عذر این بازیکن باسابقه تیم خود را خواسته و رسماً به او اعلام شده است که در لیست بازیکنان خارج شده از تیم قرار گرفته و علیرغم آنکه یکسال دیگر نیز با تیم فوتبال سپاهان قرارداد دارد اما بصورت رسمی از تیم فوتبال سپاهان کنار گذاشته شده است.

البته خبرهای ضد و نقیض حکایت از آن دارد که عبداالله ویسی قبل از حضور در سپاهان یکی از مهمترین شروط خود برای پذیرفتن سرمربی گری این تیم فوتبال برای فصل آینده لیگ برتر را عدم حضور محرم نوید کیا در تیم سپاهان درخواست کرده است.

به نظر می رسد اسطوره اصفهانی و اخراج شده تیم فوتبال سپاهان اصفهان که طبق گفته خود امسال سال آخر فوتبال او خواهد بود، حال باید آخرین روزهای خود در میادین فوتبال را در تیمی غیر از سپاهان اصفهانی طی کند، که از بدو حضور خود در میادین فوتبال از آنجا رشد پیدا کرده بود/انتخاب خبر

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …