چاپ مطلب چاپ مطلب

عباسی منتخب مردم رودسر و املش : از مدیرانی که رضایت مردم را جلب می کنند حمایت می کنم/ رسانه ها مطالبات مردم را پیگیری کنند

همای گیلان: اسدالله عباسی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم منطقه در انتخابات هفتم اسفند اظهار کرد:به عنوان نماینده مردم انتخاب شده ام که برای رفاه، منافع، مصالح و حقوق مردم گام بردارم.
اسداله-عباسی-1263-240x172
وی با اشاره به اینکه آنچه شایسته و خواسته مردم است انجام می دهم، افزود: بنده وامدار هیچ حزب،جناح و فرد خاصی نیستم بلکه وامدار مردمی هستم که مرا انتخاب کرده اند و امانت خدمت گزاری را به من سپرده اند و اجازه نمی دهم عدالت زیر پای چرخ سیاسی کاری له شود.
منتخب مردم رودسر و املش در مجلس دهم با اشاره به اینکه از اتاق فکری که شامل اساتید ، روشنفکران و نخبگان تحصیل کرده است در جهت رشد و بالندگی منطقه بهره خواهم گرفت ، تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه منطقه وظیفه دارم که از حداکثر ظرفیت و توانمندی ها استفاده کنم.
وی پیگیری پروژه های زیرساختی منطقه جهت بالا بردن تراز شهرستان های رودسر و املش را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: ادامه پروژه سد پلرود، پشتیبانی سایت نفتی خزر، راه ارتباطی انزلی به رودسر، راه ارتباطی سیاهکل،املش به رحیم آباد، راه ارتباطی قزوین ، رحیم آباد به کلاچای،تکمیل تصفیه خانه طول لات رحیم آباد، اقتصاد و کشاورزی منطقه شامل چای ، برنج،مرکبات و صنایع تبدیلی و تکمیلی آنها را از مهم ترین اقدامات اعلام کرد.
عباسی توجه به ورودی مازندران به گیلان ، بازگشایی خیابان اصلی چابکسر، تکمیل و تجهیز بیمارستان های املش و رودسر،تکمیل و تجهیز درمان بستر کلاچای،توجه به راه های ارتباطی املش به ییلاقات آن را از دیگر اقدامات برشمرد.
وی توجه به اشتغال جوانان و تولیدات منطقه را مورد تاکید قرار داد و ا فزود:تهیه و تنظیم سند اشتغال رودسر و املش با هدف برآورد دقیق نیروهای آماده به کار از مهم ترین اقدامات خود در کاهش بیکاری جوانان منطقه اعلام کرد.
منتخب مردم رودسر و املش با اشاره به اینکه گیلان بویژه شرق این استان از نظر تراز بندی در سطح خودش نیست ، گفت:برای توسعه و ارتقای منطقه باید تلاش کنیم که در برنامه توسعه ششم بویژه در بخش صنعت و کشاورزی سهم استان گرفته شود.
وی با اشاره به انتخاب مدیران منطقه رضایت مندی مردم را شرط اساسی خواند و افزود: اگر مدیری در سطح منطقه و چه در سطح استان و کشور رضایت مندی مردم را فراهم کند برای تقویت آن تلاش می کنیم و اگر مدیری ضعیف عمل کند وظیفه نظارتی نماینده حکم می نماید که از مسئولان اجرایی تغییر آن را مطالبه کنیم.
عباسی با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در پیگیری مطالبات مردم یادآور شد:امیدوارم که رسانه ها در حل مشکلات منطقه همانند همیشه ما را همراهی کنند.//کاسپین

About سردبیر

Check Also

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان: شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره سر – خلخال و اردبیل

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان: شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره …