چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دوره چهارم شورای شهر رشت : با جان مردم بازی نکنید/ مردم گیلان نمی خواهند تقاص خودخواهی دیگران را در روزهای کرونایی پس بدهند

عضو سابق شورای اسلامی شهر رشت گفت: سکوت مسئولین در مقابل ورود مسافران به گیلان ، در واقع بازی گرفتن جان مردمان این استان است.

 

محمد حسین واثق کارگرنیا با تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تعطیلی یکهفته ای پایتخت و بعضی از شهرها موجب شده که مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور به سمت استان های شمالی از جمله گیلان قصد سفر کنند و این اقدام موجب به صدا درآمدن زنگ خطر جدی برای شیوع مجدد کرونا در گیلان است.

به گزارش همای گیلان نقل از ایده آل خبر – کارگرنیا  با انتقاد از عدم ورود جدی استانداری گیلان نسبت به هجوم مسافران به گیلان بیان کرد: به مردم گوشزد می کنند، حتما از ماسک و دستکش برای جلوگیری از شیوع کرونا استفاده کنند اما در مقابل ورود مسافران از دیگر استان های کشور ، که یقینا برخی از آنان ناقل این ویروس کشنده هستند، سکوت کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در دور چهارم,  با تاکید بر اینکه استاندار گیلان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری کند تصریح کرد: مردم این استان ، چرا باید تقاص بی مبالاتی و خودخواهی دیگران را پَس بدهند و چرا آقایان مسئول با سکوت در این باره ، جان مردم را به بازی گرفته اند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه وزارت بهداشت نسبت به علائم خاموش این بیماری منحوس بارها هشدار داده است، گفت: برخی از افراد ناقل این ویروس ، علائمی از جمله تب و… ندارند و به یقین حضور مسافرانی با چنین شرایطی در بازارهای محلی و تفرجگاه های استان ،می تواند فاجعه ای عظیم را رقم بزند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان تقاضای ورود جدی استاندار گیلان به عنوان عالی ترین مقام دولتی در استان را به این مهم دارند، تصریح کرد: میهمان نوازی مردمان گیلان زبانزد خاص و عام است اما انتظار داریم در این روزها که به واسطه شیوع کرونا بسیاری از خانواده ها در فراق از دست دادن عزیزانشان در ماتم و اندوه به سر می برند ، دیگر هموطنان نیز به جای مسافرت به فکر ایمنی جان خود و خانواده هایشان و دیگر هم میهنان خود باشند و با انجام سفرهای غیر ضروری موجبات بروز دردسر و خدای ناکرده فجایعی غیر قابل جبران برای خود و دیگران رقم نزنند.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم …