چاپ مطلب چاپ مطلب

عبدالغفار شجاع به سمت عضو هیات مدیره سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شد

همای گیلان:به پیشنهاد معاون اول رییس ‎جمهور، تصویب مجمع عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عبدالغفار شجاع به سمت عضو هیات مدیره سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شد.

t3_23136720062_190

عبدالغفار شجاع متولد سال یک هزار و سیصد و بیست و چهار در بندر انزلی، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی و مشاور معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در امور مرتبط با شورای عالی کشاورزی است.

وی که نمایندگی مردم بندر انزلی و ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در ادوار چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را عهده‌دار بوده است، در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری، ریاست ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان گیلان را برعهده داشت و یکی از نامزدهای نهایی تصدی استانداری گیلان در دولت “تدبیر و امید” بود.

شجاع همچنین پیش از این قائم‌ مقام و دبیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بود و دارای سوابقی چون مشاور برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی، صاحب امتیاز و مدیرمسوول هفته‌نامه “دنیای سبز”، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان چای کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نکاچوب و … است.

گفتنی است، پیش از این، شاپور مرحبا به‌عنوان عضو هیات مدیره و نصرت نادم به‌عنوان معاون امور اقتصادی و بانکی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شده بودند. / لاهیگ

About سردبیر ارشد

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …