چاپ مطلب چاپ مطلب

عرضه نمایشگاه مستقیم کالای پاییزه شهرستان رشت به مدت یک روز تمدید شد

همای گیلان:نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه شهرستان رشت که در محل دائمی نمایشگاههای گیلان در حال برگزاری است تا ساعت ده شب شنبه مورخ ۲۹/۶/۹۳ تمدید شد.

index
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با علام این خبر افزود: شهروندان محترم می توانند تا تاریخ مذکور از نمایشگاه پاییزه رشت بازدید نموده و لوازم مورد نیاز خود را در ان تامین نمایند.
مجید زیرک با اشاره به استقبال نسبتا مطلوب مردم رشت از نمایشگاه پاییزه امسال گفت: بدلیل درخواستهای مکرر شهروندان و نیز غرفه داران، نمایشگاه مذکور تمدید گردید.
وی تصریح کرد:۸ نمایشگاه پاییزه امسال در استان گیلان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف استان ، شرکت نمایشگاههای بین المللی ، شهرداری ها و فرمانداری ها ، اتحادیه های صنفی و نیروی انتظامی برپا شده است.
وی افزود: نمایشگاه های پاییزه امسال مجموعا در قالب ۹۵۵ غرفه برپا شده است که از این میان ۲۵۰ غرفه مربوط به واحدهای صنفی و تولیدی در نمایشگاه رشت می باشد..
گفتنی است نمایشگاه پاییزه در رشت در محل نمایشگاههای دائمی استان گیلان واقع در سالن فرش گیلان از ۲۰ شهریور آغاز شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شهروندان محترم می باشد.

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …