چاپ مطلب چاپ مطلب

عصر امروز در جاده شهر صنعتی رشت رخ داد: مرگ جوان ۳۰ ساله در اثر سقوط مینی بوس به رودخانه

همای گیلان: بارش شدید باران عصر امروز (پنج شنبه ۱۳ خرداد) برای ساعاتی در محدوده شهر صنعتی رشت موجب آب گرفتگی شدید معابر شد. همین مساله سقوط یک دستگاه مینی بوس را در مسیر شهر صنعتی به سمت جاده تهران و حوالی تالار آریا به همراه داشت که در نتیجه این حادثه یک جوان ۲۷ساله جان خود را از دست داد.

در این باره شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: حدود ساعت ۱۵ حادثه تصادف به ما اعلام و بلافاصله دو تیم نجات و اطفاء به سمت محل حادثه اعزام شد.

شهرام مومنی لغزندگی و آبگرفتگی جاده را عامل انحراف مینی بوس دانست و افزود: پیش از رسیدن نیروهای امداد سازمان آتش نشانی و هلال احمر، تعدادی از سرنشینان خودرو بیرون آورده شده بودند و  یک نفر مصدوم که دردر مینی بوس گیر کرده بود توسط تیم نجات رهاسازی شد.

مومنی افزود: حاضرین در صحنه اعلام می کنند که فردی از داخل مینی بوس به داخل رودخانه سقوط کرد که بلافاصله تیم غواصی به محل اعزام و پس از مدتی مرد جوانی که به داخل رودخانه سقوط کرده بود را پیدا کردند که بنا به گفته مومنی، ضربه شدید وارده به ناحیه سر و گردن فرد، عامل فوت او بوده است.

تصادف-مینی-بوس-شهر-صنعتی-1-885x498

بنا به گفته معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت،علاوه بر یک مورد فوتی و یک مصدوم شدید از ناحیه پا، این حادثه برای هفت نفر دیگر مصدومیت جزئی  نیز به همراه داشته است.

همچنین بنا به گفتی یک شاهد عینی  آب گرفتگی شدید معابر اطراف و داخل شهر صنعتی رشت که عامل اصلی این حادثه دانسته می شود، موجب اخلال در رفت و آمد عابرین پیاده و خودروها در این محدوده شده است.//گیل نگاه

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …