چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو هیت ریسه مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه احداث پتروشیمی رودسرخبرداد

همای گیلان، اسداله عباسی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز قطارخدمت سازندگی در جای جای کشور بویژه درشهرستان رودسر واملش سریعتر از گذشته به راه افتاده واین حرکت در ریل توسعه وشتاب قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مقررشده است با اعزام تیمهای ویژه وزارت نفت در شهرستان رودسر مقدمات کار احداث پتروشیمی در رودسر فراهم شود وانشالله اهتمام ویژه ای در این خصوص فراهم خواهد شد و کلنگ ان بزودی بزمین زده خواهدشد.

عباسی افزود: میزان سرمایه‌گذاری اشتغال را همزمان با کلنگ زنی اعلام خواهد شد.

بگفته اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی با احداث مجتمع پتروشیمی در رودسر شاهد شکوفایی رونق اقتصادی در شهرهای رودسر واملش ودیگر شهرهای اقماری خواهدشد.

وی در راستای برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی گفت: ملت به تبعیت از رهبری در روز۲۲بهمن ما با حصورحماسه ای خود به تمامی تحریم ها ونق زدنهای انان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوهتر ازسالهای گزشته نشان خواهند که این ملت مطیع رهبری هستند واجازه نخواهند داد که دشمنان از تحریم ها وفشارهای اقتصادی سواستفاده کنند وپوزه انان را به خاک خواهند مالید.

به گفته عباسی این ملت با ولایت هستند وبه خون شهدای انقلاب اسلامی پایبند میباشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …