چاپ مطلب چاپ مطلب

عضوشورای روستای نخجیرکلایه درافتتاح پروژه راه روستایی این محل ضمن تشکر از خدمات ارئه شده حل مشکل جاری شدن فاضلاب دراین روستا را از مسئولین خواستار شد

اختصاصی همای گیلان:  پروژه آسفالت خیابان شهید شهبازی روستای نخجیر کلایه از توابع بخش مرکزی لاهیجان به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری-از-چند-طرح-عمرانی-در-لاهیجان-25
 آرمک عضو شورای روستا نخجیر کلایه با اشاره به اینکه عبور و مرور ازمدت ها قبل دراین جاده به سختی انجام می شد اضافه کرد: با همت اعضای شورا و دهیاری روستا توانستیم آن را آسفالت نماییم و این جاده که پل ارتباطی میان مردم و دهیاری بود را آماده استفاده مردم نمائیم.
عضو شورای نخجیر کلایه با اشاره به اینکه آسفالت کوچه شهید شهبازی به طول ۹۰۰ متر ، ۳۲ میلیون هزینه در برداشته است افزود: همچنین خیابان محمدی به دهیاری با اعتبار ۴۲ میلیون تومان توسط دهیاری آسفالت شد.
وی همچنین از مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان به منظور همت ، تلاش و تامین برق این منطقه تشکر و قدردانی کرد.
آرمک در انتها دفع فاضلاب را مشکل اساسی مردم روستا دانست و خاطر نشان کرد: تمام فاضلاب صنعتی، مسکونی و شیمیایی شهر از ۳۷ سال پیش تا کنون در روستای نخجیر کلایه جاری می باشد و موجب ایجاد مشکل و نارضایتی برای مردم شده است و امیدواریم با درایتی که از فرماندار پرتلاش شهرستان سراغ داریم این مشکل نیز با همت ایشان رفع شود .
آرمک همچنین خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل دفع فاضلاب ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار توسط مهندس ندیمی نماینده سابق شهرستان در نظر گرفته شد که این مبلغ در اعتبارات جاری اداره آبفا موجود می باشد.
عضو شورای اسلامی روستای نخجیر کلایه با بیان اینکه ابتدای انقلاب اداره جهاد کوتاه ترین مسیررا برای عبور برق فشار قوی از مزارع در نظر گرفت اضافه کرد: متاسفانه امروز با بارش کمترین برف روستای نخجیر کلایه با مشکل قطعی برق مواجه می شود و که در این خصوص اعتبار لازم پیش بینی گردید و ما نیز مسیر عبور برق فشار قوی و روشنایی معابر را پیشنهاد دادیم که امیدواریم در این راستا با حمایت های فرماندار و مسئولین مربوطه این مشکل نیز مرتفع گردد.

بهره‌برداری-از-چند-طرح-عمرانی-در-لاهیجان-23  photo_2016-08-12_23-25-57 photo_2016-08-12_23-25-06 photo_2016-08-12_23-24-54

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …