چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو دور چهارم شورای شهر رشت:در روز احسان و نیکوکاری با مشارکت در این امر خداپسندانه ، موجبات شادی دیگر همنوعانمان را فراهیم سازیم

واثق کارگرنیا عضو دور چهارم شورای شهر رشت :در روز احسان و نیکوکاری با مشارکت در این امر خداپسندانه ، موجبات شادی دیگر همنوعانمان را فراهیم سازیم.
به گزارش همای گیلان محمد حسین واثق کارگرنیا با انتشار بیانه ای شهروندان را به شرکت و همیاری اقشاراسیب پذیر جامعه در روز احسان و نیکوکاری فرخواند. متن این فرخوان به شرح زیر است:

زمان زیادی به فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده و در این روزهای کرونایی که خیلی ها به سختی معیشت خود را تامین می کنند ، فقر و نداری به دردی مشترک برای برخی از خانواده ها تبدیل شده است.

در این روزها که افسار گسیختگی قیمت ها ،جولان کرونا ، خیلی از خانواده ها را به زانو درآورده و پدران و مادران بسیاری در این شهر و دیار به واسطه مشکلات اقتصادی شرمنده فرزندانشان هستند باید کمر همت بست و برای رفع نیازهایشان در حد توانمان یا علی بگوییم.

روز احسان و نیکوکاری فرصتی است تا بار دیگر انسانیت و همدلی را به منصه ظهور بگذاریم و با مشارکت در این اقدام خیرخواهانه ، سهمی هر چند کوچک در رفع نیازها و مشکلات همنوعانمان ایفا کنیم.

شاید با همان هدیه کوچکی که تقدیم می کنیم لبخندی بر لبان کودک معصوم یتیمی نقش ببندد و شاید اندکی از شرمندگی پدری بکاهیم.

و چه احسانی بالاتر از جاری ساختن لبخند بر لبان فرد نیازمند

ان شاا در روز احسان و نیکوکاری با مشارکت در این امر خداپسندانه ، موجبات شادی دیگر همنوعانمان را فراهیم سازیم و با این اقدام خیرخواهانه موجب جلب رضایت پروردگار باشیم.

ارادتمند
محمد حسین واثق کارگرنیا

About نسرین عشقی

Check Also

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ ارزش ها و فضایل اخلاقی بود

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ …