- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

عضو دور چهارم شورای شهر رشت:ملت ایران اسلامی به دستاوردهای فرزندانش ایمان دارند/ اعتماد به غرب در موضوع واکسن کرونا اشتباهی جبران ناپذیر است

ملت ایران اسلامی به دستاوردهای فرزندانش ایمان دارند/ اعتماد به غرب در موضوع واکسن کرونا اشتباهی جبران ناپذیر است

 

محمدحسین واثق کارگرنیا گفت: دانشمندان ایرانی برای حفظ سلامت و جان هموطنانشان در مقابله با ویروس کرونا با عزمی جهادی وارد میدان شده اند و ملت ایران اسلامی به دستاوردهای فرزندان این آب و خاک ایمان و باور دارند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت و دانشمندان شهید این آب و خاک اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا شاهد رقم خوردن اتفاقات فراوانی بودیم اما چیزی که در این میان بیش از همه مایه مباهات است ، حس نوعدوستی در بین مردم بود که در روزهای کرونایی نیز به اوج رسید.

وی با تاکید بر اینکه حمایت های مالی و معنوی ملت بزرگ ایران زمین از هم میهنان نیازمند در روزهای کرونایی ستودنی است افزود: ملت بزرگ کشور عزیزمان ، در روزهای کرونایی در قالب گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و … مشغول به تولید ماسک و دیگر لوزام بهداشتی و توزیع آن در بین افراد نیازمند کشور شدند که این عمل خداپسندانه و شایسته تقدیر در هیچ کدام دیگر از کشورهای مدعی حقوق بشر مشاهده نشد.

 

واثق کارگرنیا با ابراز خرسندی از تلاش های دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی بار دیگر با عزمی جهادی در راه حفظ جان هم میهنانشان با اقتدار گام برداشته و بر اساس اخبار اعلام شده پیرامون نمونه های نخست تزریق واکسن کرونا در کشور ، به یقین به زودی خبرهای خوبی از این بابت شنیده خواهد شد.

وی با اشاره به مواضع اخیر مقام معظم رهبری پیرامون واکسن خارجی کرونا افزود: رهبر معظم انقلاب صراحتا مواضع و مخالفت خود را با ورود واکسن کرونای خارجی به کشور اعلام کرده اند و امیدواریم دولت تدبیر و امید به این سخنان گوش جان سپرده و اشتباهاتی همچون برجام نافرجام را رقم نزند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه دولت های غربی و در راس آنان آمریکا قابل اعتماد نیستند گفت: آمریکای جنایتکار با اِعمال تحریم های ظالمانه ، از ورود بسیاری از داروهای مورد نیاز بیماران در داخل کشور ممانعت می کند و حال اینکه در موضوع واکسن کرونا ، با اصراری تامل برانگیز ، قصد دارند تعداد انبوهی از این واکسن های تازه تولید را برای ملت ایران اسلامی ارسال کنند ، بسیار شک برانگیز است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان پدر معنوی ملت ، نسبت به آینده مردمان ایران اسلامی بسیار حساس و دلسوز هستند تصریح کرد: بدون شک هیچ شخصیتی به اندازه رهبر بزرگ انقلاب ، نگران امنیت و سلامت ملت ایران اسلامی نیست و امیدواریم دولتمردان با تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری از بروز اشتباهات جبران ناپذیری که ممکن است بر اثر تزریق واکسن خارجی کرونا در کشور رقم بخورد جلوگیری کنند.