چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای اسلامی شهر رشت: انتظارات شهروندان و اعضای شورا توسط شهردار رشت برآورده نشده است/ شهرداری رشت محل تلافی کردن خصومت های شخصی نیست

?عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتظارات بحق شهروندان و اعضای شورای شهر رشت تا کنون توسط ناصر حاج محمدی شهردار رشت برآورده نشده است.

?به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با تأکید بر اینکه اعضای شورا دلسوز مردم و شهر هستند اظهار کرد: شهردار رشت با رأی منتخبین مردم برای خدمت در این جایگاه انتخاب‌شده و نباید تحت تأثیر برخی از فشارها به‌جای همراهی با اعضای شورا نسبت به ایجاد تنش و درگیری اقدام کند.

?وی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر از زمان حضور حاج محمدی شهردار رشت، انتظارات اعضای شورا و شهروندان توسط وی برآورده نشده است، گفت: متأسفانه شهردار رشت در انجام ابتدایی‌ترین وظایف ازجمله پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این مجموعه عملکرد مناسبی از خود بر جای نگذاشته و این موضوع موجب گلایه پرسنل شهرداری رشت شده است.

?عضو شورای اسلامی شهر رشت بی‌توجهی شهردار رشت به پروژه‌های نیمه‌تمام را از دیگر موارد موردانتقاد دانست و بیان کرد: بیماران هموفیلی نیز جزو شهروندان رشت هستند اما با تمام تأکیداتی که درباره اتمام پروژه درمانگاه هموفیلی به شهردار رشت شد متأسفانه در شرایطی که تا به بهره‌برداری رسیدن این پروژه راه کوتاهی در پیش است شهردار رشت نسبت به اتمام آن بی‌توجه بوده و گویا پروژه درمانگاه هموفیلی رشت به فراموشی سپرده‌شده است.

?شیرزاد با اشاره به وضعیت ناگوار ساختمان‌های تاریخی تحت تملک شهرداری رشت تصریح کرد: سه ساختمان ساعت، میرزا خلیل رفیع و فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بخشی از هویت این شهر هستند اما باوجودآنکه بارها پیرامون اختصاص اعتبار به‌منظور رفع خطر از این سه ساختمان به شهردار رشت تذکر داده‌شده متأسفانه شهردار رشت نسبت به این امر بی‌توجه بوده و شاید حفظ تاریخ مردم رشت برای وی به‌عنوان شهرداری غیربومی حائز اهمیت نیست.

?وی با بیان اینکه شهرداری رشت محل تلافی کردن خصومت‌های شخصی نیست، تصریح کرد: برکناری مدیران شهرداری رشت که سوابق خوب اجرایی در کارنامه خود دارند به‌واسطه نزدیکی با برخی از اعضای شورای رشت که بنا به دلایلی نسبت به عملکرد شهردار رشت معترض هستند رفتاری غیرقابل‌پذیرش و توهین به منتخبین مردم رشت در شورا است.

?عضو شورای اسلامی شهر رشت با مخاطب قراردادن ناصر حاج محمدی شهردار رشت بیان کرد: آقای شهردار به‌عنوان یکی از منتخبین مردم رشت در شورا به شما تذکر می‌دهم که نسبت به رویه‌ای که در پیش‌گرفته‌اید تجدیدنظر کرده و خود را بازیچه دست عده‌ای منفعت‌طلب قرار ندهید و یقین بدانید از درگیری با اعضای شورا چیزی به‌غیراز پشیمانی برایتان رقم نخواهد خورد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …