چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای اسلامی شهر رشت : روند نگران کننده پرداخت غرامتها در شهرداری رشت

همای گیلان، عضو شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و دومین جلسه علنی فوق العاده شورای رشت با تبریک هفدهم مرداد مصادف با روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی هستند.

فاطمه شیرزاد به مشکلات مالی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه همچنان شاهد مسدود شدن حساب شهرداری رشت توسط افراد حقیقی و حقوقی هستیم.

وی با تاکید به همکاری متقابل دیگر دستگاه های دولتی با شهرداری رشت افزود: روند پرداخت غرامتها در شهرداری رشت نگران کننده است و انتظار داریم واحد حقوقی شهرداری رشت در این مباحث با جدیت بیشتری ورود بکند.

شیرزاد با اشاره به اینکه برخی از پرونده های غرامتی که طی آن شهرداری رشت محکوم شده مربوط به سالهای بسیار دور است بیان کرد: اخیرا شهرداری رشت در پرونده ای مجددا محکوم به پرداخت غرامت میلیاردی شده که حکم آن پرونده در سال ۸۵ صادر شده بود و به واسطه عدم پیگیری واحد حقوقی شهرداری رشت طی این سالها و عدم پرداخت به موقع مبلغ غرامت که در آن سال یک میلیارد تومان برآورد شده بود در حال حاضر و بر اساس حکم جدید شهرداری رشت محکوم به پرداخت بالغ بر یازده میلیارد تومان غرامت شده و این روند نگران کننده است.

انتهای پیام

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …