چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رحیم آباد:مسئولان در رفع مشکلات درمانی و اصناف رحیم آباد نظارت کنند

اختصاصی همای گیلان:عضو شورای شهر رحیم آباد گفت: اهتمام مسئولان استانی و شهرستانی در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم رحیم آباد امری ضروری است.

u0639u0644u06CC-u0627u0645u06CCu062Fu0648u0627u0631-u0639u0636u0648-u0634u0648u0631u0627-374x256

علی امیدوار  با اشاره به کمبود امکانات درمانی و بهداشتی در رحیم آباد اظهار کرد:توجه و رسیدگی به حوزه بهداشت و درمان که با جان و سلامتی مردم سر و کار دارد بسیار مهم است.

عضو شورای شهر رحیم آباد ادامه داد:این در حالتی است که حتی تاکسی تلفنی های این شهر در شب پاسخگوی مشتریان خود نمی باشند.

وی با انتقاد در خصوص خدمات تنها درمانگاه شبانه روزی رحیم آباد در ساعات تعطیل و به خصوص در طول شب افزود: با توجه به اینکه این درمانگاه شبانه روزی است ولی عملاً کشیک شبانه وجود ندارد و مراجعه بیماران در طول شب به این درمانگاه با بسته بودن در آن مواجه می شوند .
امیدوار با اشاره به محروم بودن رحیم آباد تصریح کرد: در صورت بوجود آمدن مشکلی برای فردی در شب که به پزشک نیازمند باشد، براستی باید به کجا مراجعه کند؟
وی وضعیت حاضر را در شان مردم این شهر ندانست و یاد آور شد: توجه به حوزه بهداشت و درمان از مشکلات اساسی منطقه و از مطالبات به حق مردم رحیم آباد است.
این مسئول با اشاره به تازه تاسیس بودن ساختمان درمانگاه شهر رحیم آباد گفت: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقاضا داریم تا نسبت به افزایش تجهیزات و امکانات این درمانگاه جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی به مردم همکاری بیشتری داشته باشند.
وی افزود:اهتمام مسئولان استانی و شهرستانی در رفع مشکلات درمانی مردم منطقه که موجب نا رضایتی مردم شده امری ضروری است.
امیدوار از اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اماکن خواست تا نظارت دقیق تری برعملکرد تاکسی های تلفنی بویژه در شب داشته باشند.

About

Check Also

کشت بادام زمینی در آستانه اشرفیه آغاز شد

کشت بادام زمینی در آستانه اشرفیه آغاز شد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی …