عضو شورای شهر رشت ؛

عزم شهرداری رشت درجلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی/درخدمات رسانی رضایتمندی مردم در اولویت است

فاطمه شیرزاد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت از عملکرد قاطع شهرداری، حمایت قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها در بحث جلوگیری ازساخت و سازهای غیرقانونی در شهر رشت قدردانی کرد.

همای گیلان نقل از برنا، فاطمه شیرزاد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت  عملکرد قاطع شهرداری، حمایت قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها در بحث جلوگیری ازساخت و سازهای غیرقانونی در شهر رشت عنوان کرد:‌  جا دارد از اقداماتی که در منطقه ۴ شهرداری انجام شد و از حمایت‌های شهردار محترم و تمام همکارانشان تشکر و قدردانی به عمل آورم.
عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: همیشه عنوان کرده ام که مدیریت قاطع شهردار رشت بسیار راهگشا است و موجب می‌شود که تمام همکاران و نیروهای شهرداری که در حوزه‌های مختلف فعال هستند بتوانند خدمات‌رسانی خوبی را به شهروندان ارائه بدهند.
وی رضایت‌مندی مردم را با اهمیت دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم امیدوارم بتوانیم در خدمت رسانی و کسب رضایتمندی مردم و شهروندان موفق باشیم.
شیرزاد آمادگی ماشین آلات شهرداری رشت در زمان بارش برف را موضوعی حائز اهمیت تلقی کرد و گفت: طبق اعلام هواشناسی گیلان بارش برف از روز چهارشنبه شروع و تا جمعه هم ادامه دارد بنابراین باید به گونه‌ای شیفت‌بندی و برنامه‌ریزی شود تا از خستگی مفرط نیروها جلوگیری کنیم.