چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رشت خبر داد برگزاری جلسات شبانه شهردار رشت برای عزل و نصب مدیران

عضو شورای شهر رشت با ابراز نگرانی از برگزاری جلسات خصوصی شبانه شهردار این شهر گفت: این جلسات به منظور تصمیم‌گیری برای عزل و نصب مدیران صورت می‌گیرد.

 

به گزارش همای گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر، محمدحسین کارگرنیا در بیست و سومین جلسه شورای این شهر اظهار کرد: از اختیارات شهردار است که تیم کاری خود را مشخص و تیم عملیاتی مورد اعتماد را معین کند.

وی با ابراز نگرانی از برگزاری جلسات خصوصی شبانه توسط شهردار رشت گفت: این جلسات به منظور تصمیم‌گیری برای عزل و نصب مدیرانی صورت می‌گیرد که برخی از آنها دارای سابقه مدیریتی نیستند.

عضو شورای شهر رشت افزود: این امر نگرانی‌هایی را برای برخی از اعضای شورا به وجود آورده است آن هم در شرایطی که هنوز اعتماد مردم به مجموعه شورا و شهرداری برنگشته است.

وی در کمیسیون ماده «صد» بخش هایی از عهدنامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر را قرائت کرد و یادآور شد: حضرت علی (ع) مالک را برحذر داشت از اینکه با سه دسته مشورت کند، بخیل، ترسو و آزمند، که منجر به ناتوانی و ستمگری در مدیریت می‌شود.

کارگرنیا خطاب به شهردار رشت تصریح کرد: توفیق و یا عدم توفیق شورا در این دوره چهارم در عملکرد شما تبلور پیدا می‌کند بنابراین انتظار ما از یک مدیر ارزشی و باسابقه این است که اگر می‌خواهید در مجموعه خود تغییراتی حاصل کنید به صرف توصیه و با معرفی شخص یا اشخاص صورت نگیرد و شایسته سالاری را مد نظر داشته باشید.

وی با اشاره به حوادث دوره سوم شورای شهر رشت، خطاب به شهردار خاطرنشان کرد: دیگر توان و تحمل یک جراحی دیگر نیست و به شما توصیه می‌شود در انتخاب مدیران برای تصدی پست‌های مورد نظر شتابزده نباشید و با صبر و تامل و دقت بیشتر عمل کنید

About

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …