چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رشت مطرح کرد: پیشنهاد ایجاد خانه کشتی در رشت

پیشنهاد ایجاد خانه کشتی در رشت

  1. تاج شهرستانی، عضو شورای رشت نیز در این جلسه با ابراز گلایه از برخی اقدامات در حوزه پسماند اظهار کرد: در گذشته قرار دادهایی منعقد شده بود و اعضای شورا مطلع نبودند و یقینا همان اقدامات و بی‌توجهی به جایگاه نظارتی شورا امروز موجب رقم خوردن چنین مشکلاتی در موضوع تفکیک زباله و غیره شده است
  2. .

علیرضا تاج شهرستانی در صحن علنی شورای شهر رشت، با تبریک هفته دولت و روز کارمند افزود: امیدواریم کارمندان عزیز همواره با سعه صدر برای رفع مشکلات مراجعین تلاش کنند.

وی به اعزام موکب خدام العتره شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: اعزام موکب خدام العتره شهرداری رشت به کربلای معلی اجر معنوی فراوانی دارد.

عضو شورای رشت با اشاره به افتخارآفرینی امیررضا معصومی در رشته ورزشی کشتی بیان کرد: در شهرهای دیگر برای چنین قهرمانانی بهترین استقبال‌ها انجام می‌شود اما متاسفانه درباره این ورزشکار افتخارآفرین چنین استقبالی انجام نشد و این مایه شرمساری است.

تاج شهرستانی با ابراز تاسف از اینکه چرا رشت خانه کشتی ندارد، تصریح کرد: باید از چنین ظرفیت‌هایی استفاده کرد و خانه کشتی راه و یا دیگر رشته‌های ورزشی را در رشت ایجاد کرد و با چنین اقداماتی یقینا نسل نوجوان و جوان از بسیاری از آسیب‌ها در امان می‌مانند.

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …