چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رودسر:برخی اقدامات شهرداری، امکان ارائه پاسخ قانع کننده به مردم را از بین برده است/اقدامات شتابزده شهرداری، مانع توسعه شهری است

اختصاصی همای خبر، اسماعیل صفری، عضو شورای شهر در جلسه شورای شهر گفت : بعضی بودجه ها و کارهایی که انجام میشود نوعی شتابزدگی دارند که نباید باشند. چون به جای حل کردن مشکل معضلات دیگری را ایجاد میکنند.
صفری افزود : طرح ها اینگونه مانع توسعه شهری هستند و باید اصلاح بشوند اگر قرار است در همه زمینه ها طرح داده شود و اجرایی شود باید پخته تر و با مطالعه و دقت انجام بشود.
عضو شورای شهر رودسر بیان کرد: بعضا شهروندان به ما مراجعه میکنند و مشکلاتشان را با ما در میان می گذارندو ما چون نماینده مردم شهر هستیم و لازمه این انتقال دادن باید جواب قانع کننده ای داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگو باشیم
صفری با اشاره به لوله گذاری خیابان دانشگاه ازاد افزود : آقای شهردار رفتند ایرادی گرفتند و برای این جلوی کار گرفته شد من جویا شدم و اکنون سوالم این است
اگر ایراد و نقصی داشت چرا ادامه آن را گرفتند و اگر خلاف بود باید تخریب میشد و سپس درست میشد اما ادامه آن را هم انجام دادند. پیمانکار ما هم خودسرانه کار را نکرده است و الان هم سرگردان است که چه کار باید انجام دهد.
وی به جمع آوری تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرد و عنوان کرد : اید قبل از جمع آوری تابلوها با افراد حقیقی و حقوقی هماهنگ شود. که هیچ تماسی گرفته نشده است و صاحبین تابلوها بی اطلاع از جمع آوری بودند
صفری اظهار کرد : اخیرا هم برای جمع آوری دکه های اطراف منبع آب در میدان شهرداری در ضلع جنوبی میدان شهرداری فکر کنم بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ تا دکه آنجا هست که شهرداری دارد کار میکند. که بعضا ۳۰ یا ۵۰ سال است آن را در اختیار دارند و بر مبنای قانون حق سرقفلی یا حق پیشه باید رضایت مالکین یا مستاجران را جلب کند. اینکه نامه بزنیم که حتما جمع کنید باید عرص کنم اینها خلاف است و باید حقوق اجتماعی شهروندان را رعایت کرد. یا اینکه باید مکانهایی را برای دکه داران جانمایی کند و بحث انتقال صورت گیرد.
وی با اشاره به سرمایه گذاری در ساحل گفت : در ساحل و سرمایه گذارانی که مدت زیادی است در ساحل کار می کنند ، ما انتظار داریم که اگر کارشان قانونی بوده و اگر قانونی نبوده باید به صورت اصولی و راه قانونی طی شود و در چارچوبی قرار گیرد کسی هم متضرر نشود و مشکل سرمایه گذاران هم حل شود.
صفری با بیان این مطلب که بحث دیگر زیرسازی راه ها است افزود : مدتها است مصالح کنار خیابان است و انتظار داریم پروژه های عمرانی و بحث آسفالت معلوم نیست چطور خواهد شد و الان هم که فصل بارندگی است باید زودتر به نتیجه برسد. بویژه در مناطق احمد آباد نیازمند توجه است یا خیایان شهید علیزاده در این فصل مورد تهدید است. انتظار داریم که جانمایی بهتر صورت گیرد و تسهیلاتی مانند سرویسهای بهداشتی و غیره در این موارد سرعت عملی باشد تا پاسخگوی مردم و شاهد توسعه بیشتر شهر باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …