چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر چاف و چمخاله لنگرود: چاف و چمخاله نیازمند شهردار توانمند است

همای گیلان:عضو شورای شهر چاف و چمخاله لنگرود با بیان اینکه کاندیداهای تصدی شهرداری این شهر سه‌شنبه برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند، گفت: چاف و چمخاله نیازمند شهردار توانمند است.
خبرگزاری فارس: چاف و چمخاله نیازمند شهردار توانمند است

 مهران مهراب‌پور عصر امروز در نشست شورای اسلامی چاف و چمخاله با اشاره به استعفای محمد دانش‌شکیب شهردار سابق شهرداری این شهر، اظهار کرد: از اول فروردین ۹۴ شهرداری چاف و چمخاله توسط «رضا همام ذاکری» مسئول عمران این شهرداری اداره می‌شود.
وی از پنج کاندیدای تصدی شهرداری چاف و چمخاله خبر داد و گفت: گزینه‌های شهرداری چاف و چمخاله در روز سه‌شنبه هفته جاری برنامه‌های پیشنهادی خود را به شورای شهر ارائه می‌دهند تا فرد اصلح به عنوان شهردار انتخاب شود.
عضو شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به بهره‌مندی این شهر از مواهب خدادای، خاطرنشان کرد: چاف و چمخاله دارای سواحل آرام و بکر، رودخانه، جنگل و تالاب زیبا با پرندگان مختلف است.
وی با تصریح بر اینکه شهرداری چاف و چمخاله در بهمن ماه ۱۳۸۸ افتتاح شده و یک شهرداری نوپا است، متذکر شد: این شهر دارای جاذبه‌های زیاد گردشگری بوده و نیازمند مدیریت صحیح است.

مهراب‌پور افزود: با شکوفا شدن استعدادهای نهفته شهر چاف و چمخاله بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و تحول اقتصاد منطقه فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه شهردار سابق از ظرفیت‌های مذکور برای متحول شدن شهر به خوبی استفاده نکرده است، تصریح کرد: ما به دنبال منابع پایدار و توسعه شهر هستیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.
عضو شورای اسلامی چاف و چمخاله خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار جدیدی که انتخاب می‌شود فردی توانمند و با مدیریت خوب باشد تا بتواند برای برون‌رفت از وضعیت فعلی گام‌های موثری بردارد.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …