- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

عضو شورای شهر چاف و چمخاله لنگرود: چاف و چمخاله نیازمند شهردار توانمند است

همای گیلان:عضو شورای شهر چاف و چمخاله لنگرود با بیان اینکه کاندیداهای تصدی شهرداری این شهر سه‌شنبه برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند، گفت: چاف و چمخاله نیازمند شهردار توانمند است.
خبرگزاری فارس: چاف و چمخاله نیازمند شهردار توانمند است

 مهران مهراب‌پور عصر امروز در نشست شورای اسلامی چاف و چمخاله با اشاره به استعفای محمد دانش‌شکیب شهردار سابق شهرداری این شهر، اظهار کرد: از اول فروردین ۹۴ شهرداری چاف و چمخاله توسط «رضا همام ذاکری» مسئول عمران این شهرداری اداره می‌شود.
وی از پنج کاندیدای تصدی شهرداری چاف و چمخاله خبر داد و گفت: گزینه‌های شهرداری چاف و چمخاله در روز سه‌شنبه هفته جاری برنامه‌های پیشنهادی خود را به شورای شهر ارائه می‌دهند تا فرد اصلح به عنوان شهردار انتخاب شود.
عضو شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به بهره‌مندی این شهر از مواهب خدادای، خاطرنشان کرد: چاف و چمخاله دارای سواحل آرام و بکر، رودخانه، جنگل و تالاب زیبا با پرندگان مختلف است.
وی با تصریح بر اینکه شهرداری چاف و چمخاله در بهمن ماه ۱۳۸۸ افتتاح شده و یک شهرداری نوپا است، متذکر شد: این شهر دارای جاذبه‌های زیاد گردشگری بوده و نیازمند مدیریت صحیح است.

مهراب‌پور افزود: با شکوفا شدن استعدادهای نهفته شهر چاف و چمخاله بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و تحول اقتصاد منطقه فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه شهردار سابق از ظرفیت‌های مذکور برای متحول شدن شهر به خوبی استفاده نکرده است، تصریح کرد: ما به دنبال منابع پایدار و توسعه شهر هستیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.
عضو شورای اسلامی چاف و چمخاله خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار جدیدی که انتخاب می‌شود فردی توانمند و با مدیریت خوب باشد تا بتواند برای برون‌رفت از وضعیت فعلی گام‌های موثری بردارد.فارس