چاپ مطلب چاپ مطلب

عظمتی:۲۱۵ پروژه رشت دهه فجر افتتاح می‌شود فرماندار رشت از افتتاح ۲۱۵ پروژه این شهرستان در دهه فجر خبر داد. خبرگزاری فارس /سید ولی‌الله عظمتی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: مقدمات اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت فراهم شده است. وی دهه فجر را سرنوشت‌سازترین مقطع انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از دهه فجر تحولات بسیاری را در کشور و جهان شاهد بودیم. فرماندار رشت از افتتاح ۲۱۵ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت خبر داد و گفت: ۲۷۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان برای پروژه‌های مذکور اختصاص یافته است. وی ۱۲ پروژه را مربوط به بخش خصوصی دانست و بیان کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. عظمتی با بیان اینکه ۳۴ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه دولتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است. وی پروژه‌های عمران شهری رشت را ۲۹ پروژه اعلام کرد و یادآور شد: دو پروژه در بخش فرهنگ و ۳۶ پروژه عمران روستایی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.




فرماندار رشت از افتتاح ۲۱۵ پروژه این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

سید ولی‌الله عظمتی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: مقدمات اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت فراهم شده است.

وی دهه فجر را سرنوشت‌سازترین مقطع انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از دهه فجر تحولات بسیاری را در کشور و جهان شاهد بودیم.

فرماندار رشت از افتتاح ۲۱۵ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت خبر داد و گفت: ۲۷۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان برای پروژه‌های مذکور اختصاص یافته است.

وی ۱۲ پروژه را مربوط به بخش خصوصی دانست و بیان کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

عظمتی با بیان اینکه ۳۴ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه دولتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی پروژه‌های عمران شهری رشت را ۲۹ پروژه اعلام کرد و یادآور شد: دو پروژه در بخش فرهنگ و ۳۶ پروژه عمران روستایی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود./فارس

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …