چاپ مطلب چاپ مطلب

علت مرگ زن لاهیجانی مشخص شد

همای گیلان:  سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد در ساعت ۰۸:۰۰چهارم آذرماه سالجاری در پی گزارشات مردمی از کشف جسد زنی در داخل رودخانه پسیخان مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل و تحقیقات پلیسی مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۵۶ ساله اهل و ساکن لاهیجان بوده، افزود: برابر اعلام خانواده متوفی به پلیس وی روز قبل از حادثه با یکدستگاه خودروی پژو پارس لاهیجان را ترک کرده بود.
سرهنگ خیرخواه با اعلام اینکه خانواده متوفی با حضور در پاسگاه جسد را مورد شناسایی قرار دادند، بیان داشت: برابر بررسی های صورت گرفته توسط پزشکی قانونی این زن ۵۶ ساله با برخورد جسم سخت به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده است.
وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس جهت کشف خودروی مقتول و کشف راز این قتل ادامه دارد،اظهار داشت:جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن، برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون اجتماعی پلیس گیلان از اصحاب رسانه خواست، جهت بررسی و اطلاع از صحت و سقم اخبار انتظامی با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۵۶ مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی تماس حاصل نمایند.//فارس

 

 

 

 

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …