چاپ مطلب چاپ مطلب

علیرضا تاج شهرستانی در صحن علنی شورای شهر رشت مطرح کرد:  برگزاری ضیافت یک کیلومتری عید غدیر خم در پیاده راه رشت یک عملکرد ماندگار فرهنگی بود

علیرضا تاج شهرستانی در صحن علنی شورای شهر رشت مطرح کرد:

 برگزاری ضیافت یک کیلومتری عید غدیر خم در پیاده راه رشت یک عملکرد ماندگار فرهنگی بود

تشکیل دبیرخانه مرکزی مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون فرهنگی اجتماعی مراکز استانهای کشور در تهران

تاج شهرستانی در نود و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: برگزاری ضیافت یک کیلومتری عید غدیر خم در پیاده راه یک عملکرد ماندگار و زیبای فرهنگی برای رشت بود.

به گزارش همای خبر  – رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی ضمن تقدیر از شهردار رشت اظهار کرد: این همایش بزرگ مردمی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی، شهرداری منطقه دو شهرداری رشت ، کانون جوانان رضوی ، بنیاد بین المللی غدیر و مسئولان شهری امسال به شکلی منظم ، گسترده و صحیح برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن های ملی و مذهبی، ایجاد روحیه نشاط شهروندی، پایبندی به باورهای دینی و نمودی از فرهنگ اصیل شهر رشت است گفت: نظم و هماهنگی در اجرای این مراسم قابل رویت بود.
تاج شهرستانی افزود: بدیهی است بدون زیرساختهای مبتنی بر نظم و انضباط نمیتوان ادعا به داشتن یک شهر بافرهنگ کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در روزهای اخیـر به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی در دومین مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون فرهنگی مراکز استان کشور در تبریز شرکت داشته است گفت: مسئولان دیگر استانهای کشور ، دید مثبت و کلانی به جایگاه شهر رشت در عرصه فرهنگ دارند و ما نیز باید بکوشیم با عملکردهای درست و شاخص این بستر فرهنگی ایجاد شده را ارتقاء دهیم.

تاج شهرستانی اعلام کرد در دومین مجمع مشورتی رؤسای کمیسیونهای فرهنگی کلانشهرهای کشور، مقرر شد دبیرخانه مجمع رؤسای کمیسیون های فرهنگی کشور به شکل جداگانه از دبیرخانه شهرهای حماسه ساز در تهران راه اندازی شود و مصوبات این دبیرخانه پیش از اجرا به تایید نهایی به شورای عالی استانها برسد.

وی هدف از برگزاری مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون فرهنگی کشور را تبادل نظر برای دستیابی به عرصه های فرهنگی خلاقانه و شهروند محور اعلام کرد و گفت: امیدواریم این تعاملات خروجی هایی در جهت ایجاد رفاه اجتماعی و رونق اقتصادی برای شهروندان کلانشهرهای کشور در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ ارزش ها و فضایل اخلاقی بود

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ …