چاپ مطلب چاپ مطلب

علیرضا مددی مژدهی:کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت دغدغه من نشاط اجتماعی است

همای خبر: علیرضا مددی مژدهی کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت درجمع خبرنگاران گفت: انگیزه ورود من به شورای شهر رشت ،جلوگیری از بی مهری به تاریخچه فرهنگی،هنری و ادبی این شهر که همه اولین افتخارات کشوری را دارد،است.
وی در ادامه افزود:به حقوق شورای شهر و ارتقاء کاری با ورود به شورای شهر، نیازی ندارم.
علیرضا مددی مژدهی هم چنین گفت: امیدوارم به عنوان یک فرد امین در خدمت مردم باشم.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که تحصیلات من دکتری ادبیات فارسی است،افزود: مدیر عامل مسکن مهر رشت از سال ۸۶ ،رئیس سهام عدالت استان گیلان از سال ۸۵،مسئول انجمن نویسندگان استان از سال ۸۴،مدیر عامل شرکت آتیه سازان مهر کاسپین مسکن مهر رشت از سال ۹۷، بازرس اتحادیه مسکن مهر از سال ۸۷ و عضو هیأت رئیسه بوکس استان از سال ۹۹ از جمله مسئولیت های من به شمار می آید.
وی در ادامه اظهارداشت :اشتغال برای خانواده هاومردم، رفع موانع تولید برای ایجاد بسترشغلی،نهادینه کردن آموزش ،بهداشت و درمان،و ارتقاء فرهنگی و نشاط اجتماعی از جمله دغدغه های من به شمار می آید.
علیرضا مددی مژدهی افزود:ما علاوه بر شهر خلاق خوراکی ها به شهرخلاق شعر،موسیقی، بازیگری،تئاترو فیلم سازی برای ارتقاء شهرمان نیازمندیم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در ادامه عنوان کرد: یکی از وظایف شورای شهر رفع کمبودهای اقتصادی،خانواده ، معیشت و حتی تفریح شهروندان است.
وی افزود:شورای شهر رشت باید همه ارگان ها ،سازمان ها و نهادهای دولتی را به سمت اجرای برنامه‌های محیط زیستی،فضای سبز، ترافیک ،…سوق داده و بستر آموزش را نیز فراهم و به ایجاد مراکز امن مشاوره و خدمات برای مردم کم برخوردار بویژه زنان سر پرست خانوار ،فراهم کند.
علیرضا مددی مژدهی هم چنین گفت: کمک گرفتن از اداره کل کمیته امداد،بهزیستی و نهادهای خدمت رسان نیز باید در اولویت کاری شورا قرار گیرد.
وی یکی از نقاط قوت خود در ورود به انتخابات ششمین دوره شورای شهر رشت را خدمت رسانی به ۱۳ هزار خانوار مسکن مهر رشت،همکاری با ۹۶ تعاونی و ۸ گروه عنوان کرد و افزود: بیایید اصطلاح حاشیه نشینی را از نقاط محروم برداشته و با خدمات رسانی درست ،استاندارد و منطقی به ساکنین این نقاط شهری،نقاط پیرامونی بگوییم.
علیرضا مددی مژدهی هم چنین بر ایجاد رینگ ارتباطی در اطراف شهر رشت برای رفع معضل ترافیک تاکید کرد و گفت: با گسترش بی سابقه شهر در نواحی پیرامون شهر ایجاد رینگ طرحg5 برای توسعه همزمان با گسترش شهر الزامی به شمار می آید.
وی شهر صنعتی شهر رشت را قلب تپنده اشتغال این شهر ذکر کرد . گفت : ایجاد بستر امن برای سرمایه گذار و ایجاد یک جاده مناسب به اشتغال در این شهرک کمک خواهد کرد.
علیرضا مددی مژدهی در ادامه اظهار داشت: سامان دهی به اجرای شرکت تعاونی سهامی عام ، استفاده از سرمایه مردم برای ایجاد اشتغال در بخش گسترش توریسم، توسعه صادرات محصولات کشاورزی با بسته بندی درست،حذف قومیت در کارهای گروهی و افزایش مشارکت‌های مردمی از جمله اصولی ترین و منطقی ترین راه های برون رفت از معضل اشتغال در شهر رشت و این شهرستان است.
همای خبر : فاطمه عباس زاده

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …