چاپ مطلب چاپ مطلب

پاکسازی سراسری در شهرستان رودبار

اختصاصی همای گیلان:رئیس اداره محیط زیست شهرستان رودباراظهارداشت:با عنایت به فرا رسیدن سال نو و با توجه به اینکه شهرستان رودبار مهمترین راه ورودی به استان گیلان می باشد ، به منظور زیبا سازی و پاکسازی محیط از زباله ، طی هماهنگی به عمل آمده مراسم پاکسازی در سراسر شهرستان به ویژه ساحل رودخانه سفیدرود و حریم آزاد راه خصوصا در مراکز حساس و ورودی روستاهای هدف گردشگری در روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۲/۹۵ برگزار شد .

مهندس بهروزآژ ادامه داد:دراین مراسم سطحی معادل بیش از ۳۰ هکتار پاکسازی شده و بیش از ۵ تن زباله جمع آوری و به مراکز دفن منتقل گردید.
وی افزود:در این مراسم بخشداران ، شهرداران ، روسای ادارات ، اعضای ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر ، بسیجیان و سمن های مردم نهاد حضور داشتندوپاکسازی در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.
آژ رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار خاطرنشان کرد : در پایان تعطیلات نوروزی نیز پاکسازی عمومی در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت ضمن این که در ایام نوروز کلیه همکاران در سطح پارکها و استراحتگاهها نسبت به عدم ریختن زباله و فرهنگ سازی در زمینه ها ی زیست محیطی به تنویر افکار عمومی خواهند پرداخت ./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …