چاپ مطلب چاپ مطلب

علی‌محمدی: وام دیه به زندانیان جرایم غیرعمد گیلان در دهه فجر پرداخت می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان از پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام دیه به خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد این استان در دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: علی‌محمدی: وام دیه به زندانیان جرایم غیرعمد گیلان در دهه فجر پرداخت می‌شود

حسین علی‌محمدی برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر را تشریح کرد.

وی از تخصیص و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام دیه به خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد در دهه فجر خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای اقساط معوقه بانکی مددجویان در نظر گرفته شده که در دهه فجر پرداخت می‌شود.

وی به برگزاری جشن انقلاب در ۶ منطقه محروم استان در قالب کمیته همیاری و ۱۰ مدیریت شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: ارائه خدمات بستری رایگان، ویزیت سرپایی و اجرای طرح رایگان ترمیم دندان کودکان ۶ تا ۱۲ سال از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام دهه فجر است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بهزیستی این استان در دهه فجر را برشمرد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش گفتمان ولایت و مسابقات ورزشی در مرکز توانبخشی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر توسط سازمان بهزیستی در گیلان برگزار می‌شود.

علی‌محمدی به برگزاری همایش بصیرت‌افزایی با همکاری هلال احمر گیلان اشاره کرد و گفت: در دهه فجر کلنگ احداث یک پایگاه و انبار امدادی در گیلان زده می‌شود.

وی اعزام گروه سلامت و ویزیت رایگان به منطقه آبکنار بندرانزلی از طرف مجمع خیران سلامت گیلان را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری در دهه فجر ذکر کرد.

این مسئول از افتتاح ۱۲ واحد اشتغال و ۴ مرکز اداری از طرف بهزیستی گیلان در دهه فجر خبر داد.

به گفته وی در ایام دهه فجر نمایشگاه عکس شهدای انقلاب اسلامی در اشکورات رودسر از طرف بنیاد شهید و ایثارگران گیلان برگزار می‌شود/فارس

About

Check Also

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: ۶ پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت ۶۰۰ مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: 6 پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت 600 مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد