چاپ مطلب چاپ مطلب

عملکرد ماهانه شهرداری املش از نگاه دوربین خبری همای گیلان

عملکرد ماهانه شهرداری املش از نگاه دوربین خبری همای گیلان
فصل بهار نه تنها در نگاه عامه به گدا بهار معروف است بلکه برای مدیران عمرانی هم همین تفسیر وتعریف را دارد .این موضوع برای نهادهای مردمی همچون شهرداری ها مسجل تر است .زیرا از یک سو با فرا رسیدن بهار باید کارهای عمرانی شتاب بیشتری بگیرد وهم اینکه هزینه های جاری با تغییر حقوق ومزایا ،باید بیشتر از قبل پرداخت گردد.
لذا اکثر مدیران شهرداری ،مدیریت قبل از بحران نموده و در ماه های قبل سال نسبت به جذب اعتبار اهتمام داشته تا هم بتوانند خواسته کارکنان را براورده کنند وهم با تعریف کارهای عمرانی حوائج مردم را تامین نمایند.
شهر داری املش در فصل بهار با مدیریت قابل دفاع اریا منش شهردار این شهر،ضمن پرداخت به موقع حق وحقوق کارکنان خود، تلاش در خور تحسینی نسبت به آسفالت معابر شهری نمود.خبرنگار همای خبر عملکرد ماه اردبهشت را به رشته تحریر درآورده است باهم آن را می خوانیم؛
از جمله عملکرد عمرانی شهرداری املش می توان به عملیات نصب، ست های بازی در پارک گلستان،عملیات خط کشی هشدار ایستگاه های تاکسی در نقاط مختلف شهر،عملیات موزائیک فرش پیاده روی روبروی تامین اجتماعی_بلوار ازادگان_عملیات نصب تیرهای پایه دوربین های پایش تصویری در میدان چای میدان شهدا اشاره کرد.
از خدمات قابل توجه این شهرداری می توان به آسفالت کوچه ها _معابر و کمربندی نام برد.
تجلیل از اعضای شورای شهر،کار وکارگر،برگزاری نشست خبری،دیدار با دکتر جوانمرد مدیرکل بودجه سازمان شهرداری ها ودهیاری ها کشور در رابطه با قیر رایگان از جمله دیگر،فعالیت های این شهرداری است.
تجلیل از کارکنان رابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری ،جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی در جهت برگزاری رویداد بزرگ کشتی گیله مردی در دفتر شهرداری از دیگر فعالیت های این شهرداری می باشد.
یکی از مشکلات شهرداری فرسوده شدن امبولانس شهرداری بود که طی مدت چند ماهه نسبت به تعمیر ومرمت کامل آن اقدام گردید.

خبرنگار: فاطمه پور اسمعیل طالمی

 

با ما در تلگرام @homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …