چاپ مطلب چاپ مطلب

عملکرد پنچ ساله شرکت آب وفاضلاب روستایی لاهیجان

به گزارش همای گیلان مدیر آب و فاضلاب روستایی لاهیجان در خصوص عملکرد ۵ ساله گذشته این شرکت گفت : از سال ۸۷ تا ۹۲ تعداد ۲۴۸۸۴ خانوار در قالب ۱۸۲ روستا تحت پوشش این شرکت قرار گرفته اند.

19012013104

دادودزمانی خاطر نشان کرد : در سالهای ۸۷ ، ۸۸ و ۸۹ تعداد روستاهای تحت پوشش به ترتیب ۷۸ ـ ۸۵ و ۹۰ روستا بوده است که تعداد مشترکین آنها به تفکیک ۱۰۰۸۷ ، ۱۱۷۳۷ و ۱۲۹۶۹ نفر بود.

وی ادامه داد : این شرکت در سال ۹۰ نیز به ۱۳۲۹۵ نفر در قالب ۹۲ روستا خدمات رسانی نموده است. مدیر آبفار لاهیجان تعداد روستاهای تحت پوشش این اداره در دو سال اخیررا به ترتیب ۱۰۸ و ۱۱۰ روستا خواند و یادآور شد در سالهای ۹۱ و ۹۲ تعداد ۱۸۴۱۲ و ۱۹۹۲۲ نفر از خدمات این شرکت بهره مند گردیدند.

زمانی افزود : ۲۰ روستا با تعداد ۳۲۲۷ نفر تحت پوشش دارای شیر برداشت     عمومی اند که این روستا ها عبارتند از :

وی سپس به پروژه هایی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید اشاره نمود و اظهار داشت : لوله گذاری روستاهای شیخ علی کلایه به طول ۵/۷ کیلومتر با اعتبار ۷۰۰۰ میلیون ریال که ۱۵۰ خانوار از آن بهره مند شده اند یکی از این پروژه هاست. مدیر آبفار لاهیجان افزود : ۲۵۹ خانوار نیز در این ایام مبارک در روستای بین کلایه با ۱۳ کیلومتر لوله گذاری و صرف هزینه ۱۲۰۰۰ میلیون ریال آبدار شدند.

زمانی یادآور شد : لوله گذاری ۵/۸ کیلومتر در روستای مهدی آباد که ۷۰ خانوار را تحت پوشش قرار داد ه نیز ۷۰۰۰ میلیون ریال اعتبار در برداشت و اکبرآباد نیز با سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۸ کیلومتر لوله گذاری، ۲۲۵ نفر را از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار نمود.

وی اضافه کرد : در پروژه سطلسر نیز ۳۲۰ خانوار با لوله گذاری ۵/۴ کیلومتر و اعتبار ۱۳۰۰ میلیون ریال از آب موقت برخوردار شدند.

مدیر آبفار تصریح کرد : پروژه مذکور که دارای آب موقت است تأمین کننده آب روستاهای علیسرود و چلک می باشد و شامل دو مخزن زمینی با حجم ۱۰ و ۵ متر مکعب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت آبدهی ۵/۱ لیتر در ثانیه است.

3b25mv98n5ej[2]

pic

About

Check Also

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند همزمان با هفته استاندارد، ۳۶ …

۳ comments

  1. زمانی بیش از هرچه انسان بزرگی است

  2. آقا داوود از جمله مدیران سالم وخوش برخورد و زحمت کش است خدا قوت

  3. باتشکر از تلاشهای به وقفه و شبانه روزی جناب آقای مهندس زمانی که از مدیران فعال و خوش اخلاق شهرستان لاهیجان کمال تشکر و قدردانی را داریم