چاپ مطلب چاپ مطلب

عمومی کردن طرح “آجر به آجر ” در شهرستان لنگرود/ مشارکت حداکثری در مدرسه سازی

همای گیلان:مدیر عامل و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز  استان امروز( دوشنبه، ۲۸ مهر) با مهندس حیدری، فرماندار شهرستان لنگرود دیدار وگفتگو کردند.

« مهندس حیدری » با اشاره به اینکه طرح “آجر به آجر “، زمینه مشارکت حداکثری مردم در امر مقدس مدرسه سازی را فراهم می‌کند، گفت: در این پویش هر فرد با هر اندازه سرمایه می تواند در امر مدرسه سازی مشارکت کند و با توجه به صبغه فرهنگی شهرستان لنگرود قطعا مشارکت خوبی در این طرح خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به  جایگاه با اهمیت مجمع خیرین مدرسه ساز بر عمومی و مردمی کردن این طرح در شهرستان تاکید کرد و  افزود: جلسه با شهرداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی قطعا می تواند در مشارکت حداکثری مردم در این پویش تاثیرگذار باشد.

مهندس حیدری ادامه داد: شهرستان لنگرود آمادگی ایجاد فضای حاکم در این زمینه را دارد.

گفتنی است، نمایندگان طرح ” آجر به آجر” در شهرستان لنگرود حکم ابلاغی خود را از فرماندار شهرستان لنگرود دریافت کردند که  باید تولید محتوا با اهداف ابلاغی مجمع خیرین مدرسه ساز داشته باشند.

مجمع خیرین مدرسه ساز استان از سال ۷۷ تاکنون ۳۲۴ مدرسه در سطح استان تحویل داده و بیش از ۶۰ مدرسه در دست اجرا و ۱۵ مدرسه نیز در مرحله مذاکره قرار دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید. http://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …