چاپ مطلب چاپ مطلب

عیادت رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر از پاکبان آسیب دیده شهرداری رشت


رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر از محمد نیک نیاچای پاکبان آسیب دیده شهرداری رشت که صبح امروز در حین انجام وظیفه در خیابان شهدای رشت بر اثر حادثه رانندگی مصدوم شده بود عیادت کرد.
به گزارش همای گیلان و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با ابراز تاسف از بروز حوادث متعدد رانندگی برای پاکبانان شهرداری رشت در حین انجام وظیفه اظهار کرد: محمد نیک نیاچای از پاکبانان زحمتکش و بسیار منظم شهرداری صبح امروز در حین انجام وظیفه بر اثر حادثه رانندگی مصدوم و راهی بیمارستان شد.
وی با بیان اینکه حال عمومی این پاکبان زحمتکش مساعد است گفت: طی صحبت با پزشک معالج وضعیت این پاکبان زحمتکش را بررسی کرده و خوشبختانه حال عمومی وی رو به بهبود است.
شیرزاد با تاکید بر راه اندازی جاروهای مکانیزه به منظور رفت و روب معابر شهری در ساعات اولیه صبح تصریح کرد: با توجه به افزایش حوادث رانندگی برای پاکبانان شهرداری رشت در زمان فعالیت در ساعات اولیه صبح ، سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری موظف هستند از صبح فردا نسبت به راه اندازی جاروهای مکانیزه به منظور رفت و روب معابر شهری اقدام کنند.
وی با آرزوی سلامتی برای پاکبان آسیب دیده شهرداری رشت بیان کرد: مشکلات دفترچه درمانی این پاکبان زحمتکش صبح فردا و در اسرع وقت باید بررسی و برطرف شده و امیدوارم پس از این با تمهیدات انجام شده شاهد چنین حوادثی نباشیم .

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …