چاپ مطلب چاپ مطلب

عیادت معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار رشت از جانباز۷۰درصد دفاع مقدس

فرماندار شهرستان رشت ظهر امروز به اتفاق معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان از حجت الاسلام حسن زاده جانباز ۷۰درصد دفاع مقدس عیادت کردند.

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ظهر امروز به اتفاق فرماندار شهرستان رشت و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  از حجت الاسلام محمد حسن حسن زاده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس که در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کردند.

دکتر محمود قاسم نژاد در این دیدار با بیان اینکه ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز  کشورمان را مرهون رشادت، ایثار و جانفشانی‌ های همه ایثارگران و خانواده معظم  آنها هستیم، خاطرنشان کرد:  ملت ایران به خوبی عظمت کار ایثارگران را درک می کنند و قدردان  مجاهدت ها و جانفشانی های این بزرگواران هستند.

وی با آرزوی استشفاء و سلامتی سریع این جانباز جنگ تحمیلی، تصریح کرد: جانبازان جنگ تحمیلی یادگاران سرافراز دوران دفاع مقدس اند که  افتخار داریم همچنان از وجود و برکت این عزیزان بهره مند شویم .

دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم قدردانی از جایگاه ایثارگران به ویژه جانبازان دفاع مقدس، یادآور شد: جانبازان شهدای زنده ای هستند که دین بزرگی بر گردن ما دارند و در این راستا وظیفه داریم در راستای حل مشکلات این قشر‌ بزرگوار از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

گفتنی است همسر حاج محمد حسن حسن زاده نیز در سنوات گذشته در سفر زیارتی کربلای معلی بر اثر حمله تروریستی به فیض عظیم شهادت نائل  گشتند و ایشان نیز برای چندمین بار در این حادثه تروریستی مورد اصابت ترکش واقع شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دریادار تنگسیری: حتی نام «خلیج فارس» را با کسی تقسیم نمی‌کنیم

دریادار تنگسیری: حتی نام «خلیج فارس» را با کسی تقسیم نمی‌کنیم سردار تنگسیری روز دوشنبه …