چاپ مطلب چاپ مطلب

غافلگیری سارق حین ارتکاب سرقت در لاهیجان

همای خبر/گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ یک سارق را حین ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیر کردند گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.


سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: امنیت مردم از خطوط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان آسایش و آرامش جامعه با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در پی وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهر لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت بود، برخورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: متهم پس از مشاهده پلیس قصد فرار را داشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه سارق ۲۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد از مردم خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …