چاپ مطلب چاپ مطلب

غافلگیری فروشندگان موادمخدر در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: ۳ فروشنده موادمخدر در این شهرستان دستگیر و بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر از آنها کشف شد.

همای گیلان/سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با پلیس است.
وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در یکی از روستاهای اطاقور، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران انتظامی بخش اطاقور با انجام تحقیقات میدانی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مخفیگاه متهمان را مورد شناسایی قرار دادند گفت: پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، ۳ متهم ۲۸ و ۳۰ ساله این پرونده دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۲۲۰ گرم سوخته تریاک، ۴ عدد آلات و ادوات استعمال مواد و یک عدد ترازوی توزین کشف شد.
سرهنگ سرخوش‌پور در پایان با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تاکید کرد: برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این رابطه، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …