چاپ مطلب چاپ مطلب

جزییات خودکشی جوان ۳۰ ساله در استخر لاهیجان / سطح هوشیاری پایین و احتمال مرگ مغزی / آغاز تلاش‌های پلیس برای شناسایی خانواده

همای گیلان: مرد جوانی حدود ۳۰ ساله پیش از ظهر امروز با پریدن در استخر لاهیجان اقدام به خودکشی کرد.

براساس بررسی‌ها به نقل از اظهارات شاهدان عینی این مرد جوان که در دست خود گل و شمع داشت با گذشت چند دقیقه از حضورش در کنار استخر خود را به داخل آب پرت کرد. شهروندان حاضر در محل در لحظات اولیه حادثه علاوه بر آغاز تلاش برای نجات او با آتش نشانی و اورژانس لاهیجان هم تماس گرفتند.

آمنه اخلاقی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان هم با اشاره به این موضوع گفت: بر اساس گزارش مسئول پایگاه لاهیجان در ساعت ۲۰: ۱۱ صبح امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه غرق شدن جوانی در استخر لاهیجان، به اپراتوری فوریت‌های پزشکی گیلان اعلام شد.
با گزارش این حادثه، پایگاه فوریت‌های پزشکی رودبنه که ماموریت قبلی خود را به اتمام رسانده و در حال بازگشت به پایگاه خود بود، به علت نزدیک بودن به محل حادثه بلافاصله و به سرعت به محل حادثه رسیدند و جوان توسط نیروهای آتش نشانی به بیرون از آب استخر کشیده شد.

براساس گزارش رضا پیرمسرور و حسین کیومرثی که در محل حادثه حضور داشتند و کار احیای قلبی این جوان را انجام داده‌اند آن‌ها بعد از رسیدن به محل حادثه وضعیت جوان غرق شده را بررسی کردند که مشخص شد او فاقد علایم حیاتی است اما با انجام فوریت‌های پزشکی و احیای قلبی او را برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انتقال دادند.

پیگیری‌ها از بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان هم حاکی است که حال عمومی این فرد چندان رضایت بخش نیست و در حال حاضر ضریب هوشی او بسیار پایین است و تا این لحظه از سوی کادر پزشکی شانس زنده ماندنش ضعیف ارزیابی شده است.

با گذشت حدود ۵ ساعت از حادثه هنوز از مشخصات خانوادگی و سنی این فرد هم اطلاعات دقیقی به دست نیامده است.
براساس اعلام یک مقام مطلع در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان  نیروی انتظامی در جریان موضوع قرار گرفته و تلاش برای شناسایی خانواده این جوان در لاهیجان آغاز شده است.

استخر ۲ کیلومتری لاهیجان دارای عمق حدود ۴ متری در پایین قله‌ای سرسبز و پوشیده از شمشاد به نام «شیطان کوه یا بام سبز» در مرکز لاهیجان قرار دارد.
این استخر در طول سال بویژه تابستان میزبان هزاران‌ها گردشگر است.

photo_2016-10-09_14-23-37

//گیل نگاه

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …