چاپ مطلب چاپ مطلب

غلامعلی جعفرزاده ، کاندیدایی که تا دقیقه نود وعده تأیید صلاحیت را به حامیانش میدهد

غلامعلی جعفرزاده ، کاندیدایی که تا دقیقه نود وعده تأیید صلاحیت را به حامیانش میدهد

غلامعلی جعفرزاده

جعفرزاده هم همان سرنوشت علوی را در حال حاضر دارد، هرچند غیرمستقیم اعلام کرده در فهرست بعدی شورای نگهبان که بیشتر مختص نمایندگان ادوار و فعلی است تأیید صلاحیتش خواهد آمد.

البته وی دوره گذشته هم تا دقیقه نود این وعده تأیید صلاحیت را به حامیانش داده بود و حتی خبر آن در برخی رسانه‌های کشوری هم منتشر شده بود.

جعفرزاده از جمله افرادی است که در صورت تأیید صلاحیت شانس زیادی برای گرم‌کردن تنور انتخاباتی دارد. ولی برخی اظهارات تند سیاسی کار را برای او سخت کرده است. هرچند در صورت تایید صلاحیت نیز او بسیاری از یاران قدیمی و همیشگی خود را از دست داده است.

امیر حسین علوی – بسیاری معتقدند با اینکه امیرحسین علوی داوطلب نمایندگی مجلس از رشت، کار انتخاباتی بلد است، اما فرصت‌های حضور برای او رو به پایان است چرا که در انتخابات گذشته شورا آرای وی کاهشی شده بود

حسن تأمینی

نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی بعد از دو دوره عدم احراز صلاحیت، سومین بار هم با این مشکل مواجه شده است. وی در انتخابات دوره نهم با اختلاف نسبت به بقیه در جایگاه نخست قرار گرفت. او امسال به‌خاطر شرکت در انتخابات از ریاست فدراسیون شطرنج استعفا داده بود و انتظار بود که برخلاف دوره‌های قبل صلاحیتش مورد تأیید قرار بگیرد، اما این موضوع تاکنون میسر نشده است. چشم امید وی نیز به فهرست نهایی است که قرار است شورای نگهبان ارائه دهد.

About نسرین عشقی

Check Also

جامعه ملل چه سازمانی بود و چه سرنوشتی داشت؟!

جامعه ملل چه سازمانی بود و چه سرنوشتی داشت؟! یادداشت از امیـرحسین تقی زاده/ دانشجوی …