چاپ مطلب چاپ مطلب

غم فراق که داند که تاسحرچند است؟،در فراق رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان / علی پور، مدیرمسئول همای گیلان

همای گیلان: من روزنامه نگارم، خبرنگار و فعال مطبوعاتی، لازمه شغلم حضور در جلسات رسمی و از جمله خصایص خبرنگاری، آشنایی با خصوصیات و خلقیات مسئولین برگزار کننده جلسات و یا شرکت کننده در همایش ها، بازدید ها و…. است، سالهاست مرحوم قاسمی را می شناختم، مسعود یکی از مدیران منظم ، با برنامه و جدی استان بود، مدیری که هرگز لبخند از لبانش جدا نمی شد، شخصی که کارآفرینان را صمیمانه دوست می داشت و درب اتاقش را به روی همگان باز گذاشته بود، هر شغلی که ایجاد می شد، شور و شعف مسعود فزونی می یافت، گویی که یکی از نزدیک ترین اعضای خانواده اش صاحب آن شغل خواهند شد.


سابقه کار در مرکز استان، زادگاهش آستانه اشرفیه ، آستارا و لاهیجان و در پست های متعدد مدیریتی، از او انسانی کارآمد و مدیری پخته ساخته بود. مدیری که حضور در مراکز تولیدی و صنعتی و آشنایی نزدیک با حوزه های اداری را بر نشستن در محل کارش ترجیح می داد.
مسعود قاسمی از بین ما ناباورانه پر کشید و آسمانی شد، اما هرگز صداقت و خلوص ذاتی اش را از یاد نخواهیم برد و امیدواریم که اعضای خانواده اش بویژه پسر دلبند ایشان علی محمد و دختر بزرگوارش همانند همه دوستداران قاسمی عزیز، راه پدر را که راه انقلاب و تداوم حمایت از ولایت فقیه است را پاس دارند.

 // علی علیپور، مدیر مسئول همای گیلان

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …