چاپ مطلب چاپ مطلب

فحه خانگی>گیلان>مدیر کل پست گیلان در جلسه با دهیاران روستاهای تابعه شهرستان رشت؛ دهیاران در روستاها پیگیری و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی جی_نف را به عمل آورند

فحه خانگی>گیلان>مدیر کل پست گیلان در جلسه با دهیاران روستاهای تابعه شهرستان رشت؛

دهیاران در روستاها پیگیری و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی جی_نف را به عمل آورند

مدیر کل پست گیلان در جلسه با دهیاران روستاهای تابعه شهرستان رشت؛

دهیاران در روستاها پیگیری و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی جی_نف را به عمل آورند۱۵:۰۰ – ۸ دی ۱۴۰۲بدون دیدگاه

مدیر کل پست گیلان در جلسه با دهیاران روستاهای تابعه شهرستان رشت گفت: دهیاران بعنوان نمایندگان دولت در روستاها پیگیری و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی جی_نف در سطح روستا را به عمل آورند.

 

همای خبر_ محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در جلسه ای که با حضور دهیاران روستاهای تابعه شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد شرکت کرد.

 

هوشنگی در این جلسه ضمن تشریح تکالیف قانونی پیرامون اجرای پروژه ملی #جی_نف اظهار داشت : طرح نظام نشانی استاندارد در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی است که ضرورت دارد دهیاران بعنوان نمایندگان دولت در روستاها پیگیری و هماهنگی لازم برای اجرای این پروژه ملی در سطح روستا را به عمل آورند.

 

وی با بیان اینکه با بهنگام سازی پایگاه داده املاک و نصب پلاک های کدپستی هوشمند امکان ارائه خدمات برای دستگاه های اجرایی بر اساس یک آدرس واحد و مشخص وجود خواهد داشت بر لزوم همکاری دهیاران به منظور تسریع در اجرای پروژه ملی #جی_نف در استان تاکید کرد .

 

مدیر کل پست گیلان در ادامه این جلسه به سوالات دهیاران پیرامون نحوه پیشبرد پروژه ملی جی نف در روستاها پاسخ گفت

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …