چاپ مطلب چاپ مطلب

فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، فراخوان نحوه ارسال آثار و فرایند برگزاری پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم های علمی، آموزشی – تربیتی رشد، از دهم شهریور ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را با هدف کیفیت‌ بخشی به فرایند یاددهی – یادگیری، پشتیبانی از محتواهای کتاب‌های درسی و توسعه صنعت فیلم‌های آموزشی و تربیتی برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه «جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» در هفته دوم شهریورماه، کار ثبت‌نام و دریافت آثار دوره پنجاه و یکم این جشنواره را آغاز خواهد کرد و همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقه‌مند به شرکت در این دوره، می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی و یا فیزیکی برای دبیرخانه ارسال نمایند.

بر این اساس، «پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد» در بخش‌های: بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در قالب‌های داستانی کوتاه،‌ داستانی بلند،‌ مستندکوتاه، ‌مستند بلند و پویانمایی تا نیمه مهرماه جاری پذیرای فیلم‌های فیلم‌سازان ایران و جهان خواهد بود.

همچنین، موضوعات اعلام شده در فراخوان در دو بخش اصلی شامل فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتواهای کتاب‌های درسی، است که علاقه‌مندان برای اطلاع از ریز موضوعات می‌توانند به سامانه جشنواره مراجعه نمایند.

نحوه شرکت در جشنواره

تهیه‌کنندگان و یا فیلم‌سازان تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر  بر روی لوح فشرده به نشانی: تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر-  پلاک ۲۷۰ – دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن‌های دبیرخانه : ۸۷۱۹۶۵۶۳ – ۸۷۱۹۶۵۵۷ – ۸۷۱۹۶۵۷۴ – ۸۸۳۰۱۴۷۹ (۰۲۱) در روزهای فعال از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان می‌باشد.

همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان محترم ‌خواهد بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …