چاپ مطلب چاپ مطلب

فرزاد دلارام در اجتماع مردم لاتک:بر اساس تکلیف و داشته ها در انتخابات شرکت کردم


فرزاد دلارام در اجتماع مردم لاتک:بر اساس تکلیف و داشته ها در انتخابات شرکت کردم
وی با بیان اینکه بر اساس احساس تکلیف و بر اساس داشته ها و مستندات در انتخابات شرکت کردم گفت : تمام تلاشم این است در صورت پیروزی در انتخابات دینی که به کشور و نظام دارم ادا کنم.
او گفت: اگر به کمک شما مردم پیروز این کارزار شدم تمام تلاش خود را برای افزایش سطح رضایتمندی مردم افزایش خواهم داد.
دلارام با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است تصریح کرد: متاسفانه برخی نمایندگان سطح نمایندگی مجلس را با دخالت در کار دولت پایین آورده اند.
وی با بیان اینکه تمام مطالبات مردم در حوزه ایجاد زیرساخت ها وظیفه قوه مجریه است نه قوه مقننه افزود : اگر به کمک مردم نماینده شدم به دولت کمک می کنم تا وظیفه اش را به درستی انجام دهد.
دلارام یکی از راههای مهم برای توسعه شهرستان را حضور نماینده مجلس در کمیسیون عمران ذکر و افزود : اگر می بینید شهرستان لنگرود توسعه شتابان داشته متاثر از وجود نماینده آنها در سه دوره در کمیسیون عمران بوده موضوعی که شهرستان های رودسر و املش از آن بی بهره بوده است.
به گفته وی ،قدرت نماینده در کمیسیون عمران بالاست و همطراز با وزیر ،اما اگر نماینده نگاه سیاسی کاری نداشته باشد بسیاری از مشکلات قابل حل است.
دلارام افزایش نرخ تورم را نگران کننده خواند و اظهار کرد: باید تلاش کنیم این نرخ متعارف شود تا مردم بیش از این صدمه نبینند.
وی مبارزه با فساد را ضروری خواند و گفت: به خود می بالم که دستان پاکی دارم و همین امر زمینه تأیید صلاحیت شدنم را فراهم کرد

About مدیر خبر1

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …