چاپ مطلب چاپ مطلب

فرزاد دلارام در اجتماع پرشور مردم واجارگاه: مجلس یازدهم نتوانست پاسخگوی مطالبات مردم باشد

فرزاد دلارام در اجتماع پرشور مردم واجارگاه: مجلس یازدهم نتوانست پاسخگوی مطالبات مردم باشد

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش با بیان اینکه مجلس یازدهم مجلس نتوانست پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد گفت : معتقدم مردم در دوره دوازدهم به چنین نمایندگان ضعیفی رای نخواهند داد.

دکتر دلارام افزود : در صورت انتخاب از سوی شما مردم مطمئن باشید جهت رفع مشکلات در حوزه های مختلف قدم اساسی خواهم برداشت و این توانمندی را در خود می بینم.

وی وظیفه مجلس را قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون ذکر و اظهار کرد: اگر نظارت در هر کاری نباشد نه تنها بهره وری حاصل نخواهد شد بلکه هرج و مرج شاهد خواهیم بود.

دکتر دلارام بار دیگر با نقد عملکرد مجلس یازدهم به نمونه بارز آن فیلترینگ فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: با این کار مجلس عملاً فضای کسب و کار مردم دچار اختلال شد.

ضمن اینکه در حوزه کشاورزی هم عملکرد قابل دفاعی نداشته است.

وی واردات بی رویه برنج را باعث خسارت سنگین به کشاورزان ذکر و اضافه کرد: این هم از دیگر اقدامات نادرست مجلس بود که سبب خسران و ضرر کشاورزان شد.

دکتر دلارام با بیان اینکه این توفیق را داشته و دارم که در عرصه نمایندگی مجلس نیز به خوبی بدرخشم تصریح کرد: در دوره مسولیت در حوزه اجرایی کارنامه قابل دفاعی از خود به جا گذاشتم و افکار عمومی به آن اذعان دارد.

وی در خاتمه از مردم خواست اگر می خواهند مجلسی قوی ،پاسخگو و کارآمد داشته باشند به من رای دهند و معتقدم می توانم خدمتگزار شایسته‌ی برای همه باشم

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …