چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارآستانه اشرفیه : رفتارهای انتخاباتی باید به دور از بداخلاقی ها و تخریب باشد/ ۸۱،۴۲۰ نفر واجد شرایط رای دادن/ مناظره کاندیداها در آستانه اشرفیه

اختصاصی همای گیلان: نشست فرماندار آستانه اشرفیه با خبرنگاران با حضور شهردار و چند تن از اعضای شورای شهر پیرامون مسائل انتخابات و همچنین مشکلات شهر در اتاق فرماندار برگزار گردید.
حیدری فرماندار آستانه اشرفیه در این نشست ضمن تشکر از فعالیت هایی که صورت گرفت تا انتخابات خوبی پیش رو داشته باشیم گفت: تلاش همه ما و رسانه ها باید به گونه ایی باشد که بتوانیم شهر آبادتری داشته باشیم .

photo_2016-02-17_22-32-04
فرماندار آستانه افزود:  رفتارهای انتخاباتی و  فضای انتخابات باید به دور از بداخلاقی باشد و به گونه ایی رفتار شود تا کدورتی میان کاندیداها رخ ندهد.
وی در خصوص تعداد کاندیداهای موجود در شهرستان بیان داشت: ۱۳ کاندیدا در این دوره حضور داشتند که با انصراف ۲ کاندیدا در حال حاضر ۱۱ کاندیدا به رقابت خواهند پرداخت و ۷ نفر هم در انتخابات خبرگان رهبری رقابت خواهند کرد.
حیدری با بیان اینکه ۸۱،۴۲۰ نفر واجد شرایط هستند اضافه کرد: صندوق های رای را دریافت کردیم و حداقل ۹۰ هزار تعرفه رای در اختیار ما قرار گرفته است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داریم.
فرماندار آستانه همچنین اظهار داشت: فضاهای تبلیغات انتخابات توسط شهرداری در نظر گرفته شد تا کاندیداها بتوانند به تبلیغ و نصب پوسترهای تبلیغاتی بپردازند.
حیدری گفت:  در ۳ شب کاندیداها با سوالاتی که از قبل در اختیارشان قرار میگیرد به مناظره می پردازند تا مردم شناخت بهتری از کاندیداها و برنامه های مورد نظرشان داشته باشند.
وی در ادامه در خصوص مسائل شهری به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: در خصوص مشکلات شهری بهتر است به تبادل نظر بپردازیم و از نظرات یکدیگر استفاده کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری در شهرستان داشته باشیم.

photo_2016-02-17_22-34-32
حیدری بیان نمود: در شهرستانی هستیم ک در خیابان اصلی در روز بازار، گنجایش تردد وجود ندارد و در ایام تعطیلات و حضور مسافرین به شدت شاهد ترافیک سنگین در مرکز شهر هستیم و از اصحاب رسانه تقاضا دارم تا با نوشتار وقلم خود کمک کنند تا بتوانیم این فضای حاکم بر شهر را بهبود ببخشیم.
فرماندار آستانه در ادامه اذعان داشت: دلم برای خودم می سوزد که شاهد چنین مشکلاتی هستم و به هیچ عنوان نمیخواهم مسئولی باشم که بعد از من بگویند کاری نکرد و دوست دارم روزی که از این پست می روم مردم از عملکردم راضی باشند.
حیدری افزود: اگر درک درستی از موضوعات داشته باشیم می توانیم با در کنار هم کار کردن و کمک به یکدیگر مسائل را پیش ببریم و مشکلات را برطرف نمائیم.
در این نشست تعدادی از خبرنگاران به ارائه نظرات خود پرداختند و با طرح این سوال که هدف شهرداری از قطع درختان در اطراف حرم و همچنین تخریب پیاده رو خیابان شهید بهشتی که موجب قطع درختان این خیابان خواهد شد چه بود از شهردار آستانه اشرفیه خواستار پاسخگوئی شدند.
سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه در این نشست با اشاره به اینکه تغییر وضعیت اطراف حرم آفا سید جلا الدین از دغدقه های مردم و من بود گفت: سالها بود که شاهد تغییری در این محدوده نبودیم و همیشه از اولویت های کاری من تغییر این فضا بود و در خصوص قطع درختان این منطقه نیز بسیاری از مردم از وضعیت درختان و آسیب هایی که ریشه های این درختان به مغاره ها وارد میکرد ناراضی بودند که با قطع این درختان و تحقیقات انجام شده درخت هلندی و یاس جایگزین این درختان خواهند شد.
شهردار آستانه اضافه کرد: تخریب پیاده رو ورودی شهر ( خیابان شهید بهشتی) نیز به علت تعریض خیابان انجام گرفت که بتوان تا حدودی از ترافیکی که در این منطقه ایجاد می شود جلوگیری کرد.
در ادامه شهردار به سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران پیرامون مسائل شهر پاسخ داد.
گلباغی رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه هم در این نشست گفت: هدف ما این است که در فرصتی که داریم بتوانیم کارنامه خوبی از خود به جای بگذاریم.
وی از اصحاب رسانه خواست تا شورای شهر را در مقابل خود نبینند و این موضوع را بدانند که شورای شهر نیز موافق قطع درختان نیست و اگر در جایی درختی قطع شد در مناطق دیگر چندین برابر درخت کاشته شد.
گلباغی اضافه کرد : اینکه بگوییم شورای شهر انتقاد پذیر نیست انصاف نیست و کم لطفی در حق شوراست و ما نیز همیشه به تمامی انتقادهایی که از عملکرد شورا می شود احترام میگذرایم و توجه میکنیم تا نواقص را برطرف کنیم.

خبرنگار : علیرضا هاتف

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …