چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانداررودسردر جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:تنها ۶درصد ازمتوسط عملکرد راه روستایی در استان عقب هستیم/در گازرسانی به روستاهاازمتوسط عملکرد استانی جلوتریم

همای گیلان:فرماندار رودسر گفت در انتخاب و اجرای پروژه های شهرستان با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان به گونه ای عمل نماییم تاشاخص عملکردشهرستان به متوسط عملکردوپیشرفت استانی وکشوری ارتقاءیابد.

mail.google.com
جانبازی رودسری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد  با اشاره به فرمایشات مقام معظم
رهبری درخصوص  نامگذاری امسال باعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود : اقتصاد مقاومتی اقتصادیست مبتنی بر استفاده از داشته ها ، توان ،ظرفیت ها و پتانسیل های درونی کشور وبکارگیری این ظرفیت هابه منظورمقابله با فشارها و تحریم هایی که برخی از کشورها برعلیه کشور ما اعمال می کنند .
وی گفت : با توجه به تعریف اقتصاد مقاومتی باید از امکانات ، ظرفیت ها وتوان درونی کشور استفاده نموده تا اقتصاد کشور را پویا نمائیم این بدان معنی نیست که نباید با کشورهای دیگر تعامل داشته باشیم بلکه باید ازاقتصاد موفق آنها در جهت توسعه کشور کمک بگیریم بنابراین می توان گفت اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و برونگراست .
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد : در انتخاب و اجرای پروژه های شهرستان با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان به گونه ای عمل نماییم تاشاخص عملکردشهرستان به متوسط عملکرد و پیشرفت استانی وکشوری ارتقاءیابد.

جانبازی رودسری خاطر نشان کرد : شهرستان رودسر از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در زمینه کشاورزی و گردشگری برخوردار است و باید با برنامه ریزی درست از تمام این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده نمائیم .
وی هچنین به متوسط عملکرد راه روستایی در استان اشاره نموده و افزود :متوسط عملکرد راه روستایی در استان ۴۸ درصد می باشد که با توجه به فعالیت های انجام شده این عدد در شهرستان  به ۴۲ درصد رسیده است که تلاش می نمائیم تا انشاءا… به متوسط استانی برسیم .
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به پروژه های آب رسانی شهری وروستایی و همچنین کشاورزی و گاز رسانی اشاره نمود و گفت : ۷/۹۹ درصد ازشهرها و ۸۳ درصد از روستاهای شهرستان گازرسانی شده است که در این زمینه از متوسط عملکرد استانی جلوتر هستیم . و در دستور کار داریم تا در گازرسانی روستایی این عدد را به ۹۵ درصد برسانیم .
امیر جانبازی رودسری با بیان اینکه در بحث بنیاد مسکن کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است افزود : طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۱۰۰ درصدتهیه شده است و همه سعی و تلاش ما این است که در اجرای طرح هادی هم به متوسط عملکرد استانی برسیم .
فرماندار رودسر در ادامه خاطر نشان کرد : با توجه به بارش های مناسب امسال فصل کشاورزی خوبی را انشاء ا… پیش روخواهیم داشت ودستگاههای ذیربط با برنامه ریزی درست برای حوادث احتمالی آمادگی لازم را دارا میباشند .
امیر جانبازی رودسر در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : با توجه به نزدیک شدن ماه پر خیر و برکت رمضان شرایط لازم برای فراهم نمودن ارزاق عمومی مردم و همچنین موارد فرهنگی در شهرستان فراهم شده است  .
وی همچنین به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور گردشگران و مسافران درشهرستان اشاره نمود و تصریح کرد : با نزدیک شدن فصل تابستان حضور مسافران و گردشگران را از شهرهای مختلف را در شهرستان خواهیم داشت و باید سعی وتلاش نموده شرایط را به گونه ای فراهم نمائیم تا گردشگران و مسافران ومیهمانان از فضاهای موجود در شهرستان به نحو احسن استفاده نمایند .
وی یادآور گردید : طرح های سالمسازی دریا از امروز ۱۳ خرداد ماه فعال می شوند و  برنامه ریزی ها ی لازم برای رفاه حال مسافران و گردشگران درشهرستان صورت گرفته است و همه دستگاههای مرتبط آمادگی لازم در این زمینه را دارند

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …