چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارسیاهکل:بخش دیلمان ظرفیت تبدیل شدن به انبار غله را دارد/بخشدار دیلمان: جاده کارخانه سیمان، عدم تجهیزدرمان بستر و اصلاح محور دیلمان به آسیابر دغدغه اصلی مردم این منطقه

اختصاصی همای گیلان:جلسه تبیین قوانین انتخابات با حضورمدیرکل سیاسی وامنیتی انتخابات دردیلمان برگزارشد.


این جلسه با حضورپوراوزان مدیرکل دفتر سیاسی امنیتی انتخابات استان گیلان ،مهندس اسلامی فرماندارسیاهکل ،یکتابخشداردیلمان وجمع کثیری ازشوراها،دهیاران،مدیران مدارس واموزشیاران نهضت سواداموزی حضورداشتندبرگزارشد.
حسین یکتا بخشدار دیلمان در این نشست گفت: بخش دیلمان با وسعت ۲۲۵کیلومتر ۳/۲وسعت شهرستان را در بر داردکه دارای ۱۰۳روستا شامل ۷۳ روستا ی دارای سکنه و ۲۷روستای فاقد سکنه می باشدو۴۱روستا دارای شورا و ۳۱ روستا دهیار دارد دیلمان از شمال به بخش مرکزی سیاهکل، از جنوب به شهرهای رودبار و قزوین و از شرق نیز به شهرهای رودسر و املش متصل می شود.
وی آنگاه به مشکلات این بخش اشاره کردوافزود:۳ مشکل اساسی در این بخش وجود دارد که عبارتند از:جاده کارخانه دیلمان،درمان بستر دیلمان (که پس از ۹ سال تکمیل شدو اکنون نیازمند تجهیزو امکانات لازم است) و همچنین محور دیلمان به آسیابر که دغدغه اصلی مردم نیز می باشد.
بخشداردیلمان همچنین عنوان کرد: از جمله اقدامات ما در این بخش۶۴کیلومتر آسفالت،وگاز رسانی به ۲۵ روستا ( ۵روستا تا پایان ۹۵ تکمیل خواهد شد و ۳ روستا نیز مشکل گازرسانی داشتند که با همت و پیگیری فرماندار محترم این مشکل نیز برطرف شد)می باشد.
انگاه فرماندار سیاهکل با بیان اینکه بخش دیلمان و پیرکوه به نوعی امید شهرستان سیاهکل هستند افزود: اقداماتی را در حد توان خود در این منطقه انجام دادیم و خوشبختانه فرهنگ کار در این منطقه درک شده و این موضوع می تواند حرکت برای آبادانی منطقه را تسریع بخشد.
مهندس اسلامی گفت: طبق سفارشات و دستورات استاندار محترم که توجه خاصی به مناطق محروم دارند توان خود را برای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم این منطقه با کار بردیم و اقدامات خوبی صورت گرفته و کارهایی که انجام شده و شاخص هایی که در دست می باشد نشان دهنده این موضوع است که شیب خوبی در سازندگی داشتیم و امیدواری میان مردم برقرار است و مطمئنا این کارها را ادامه خواهیم داد.
وی اضافه کرد: رانش زمین در برخی محورها بود که با جنگندگی های بسیار،اعتبارات را دریافت کردیم و در حال حاضر پیمانکاران در حال ترمیم آنها هستند و به دلیل شرایط آب و هوایی خاص در سیاهکل انجام کار با کندی انجام می شود.
فرماندار سیاهکل اظهار داشت: در دهه مبارک فجر افتتاح آب رسانی به ۴روستا با بیش از ۴۰۰۰شارب که ۳/۲ میلیارد تومان هزینه شد دردستورکارماقراردارد،همچنین بخشداری که مدت های زیادی ساختمان آن ها رها شده بود امیدوارم طی ماه های آینده افتتاح شود و هماهنگی هایی هم برای استقرار ثبت احوال و صدور شناسنامه اهالی دیلمان در این ساختمان انجام گرفته تا مردم دیلمان برای دریافت شناسنامه به سیاهکل مراجعه نکنندازجمله اقدامات مادراین بخش می باشد
اسلامی خاطر نشان کرد: زمان ساده اندیشی و ساده نگری با شروع دولت تدبیر و امید برچیده شد و خوشبختانه دولت عمقی نگر است و همه مسئولان نیز موظف هستند طبق ضوابط دولت تدبیر و امید کار کنند.
وی ادامه داد: بخش دیلمان ظرفیت تبدیل شدن به انبار غله را دارد و این مژده را هم به مردم این منطقه می دهم که امروز با پیگیری هایی که انجام دادیم وقول معاون وزیر راه وشهرسازی جاده بازکیا گوراب به سیاهکل نیز طی دو هفته آینده برای واگذاری به پیمانکار فراخوان خواهد شد.
فرماندار سیاهکل افزود: این نوید را به همه مردم می دهم که با تمام توان و حداقل اعتبارات بهترین خروجی ها را خواهید داد و اگر مشکلاتی وجود دارد هیچ کدام از دید ما پنهان نیست.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …