چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارشهرستان سیاهکل دردیدارمسئولین با امام جمعه شهرستان سیاهکل:کارمسئولین گاز استان غیرفنی و دور از انتظار بود است

 مسئولین شهرستان سیاهکل در اولین روز دهه فجر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

SAM_9302

در این دیدار فرماندار شهرستان سیاهکل ضمن تبریک ایام ا… فجر گفت: اولین روز دهه فجر مصادف شد با نزول یکی از نعمتهای خداوند کریم( برف) هر چند ممکن است برای ما دردسر ساز باشد  اما بسیار ارزشمند است.

 حاجتی با بیان اینکه هدف از این دیدار زنده کردن یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا و بیعت با رهبر معظم انقلاب  می‌باشد اظهار داشت: در این محفل جمع شده‌ایم تا از نصایح  و توصیه‌ها ی امام جمعه بهره‌مند شویم.

 وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب دینی است که نشأت گرفته از انقلاب عاشورای حسینی است. فرماندارشهرستان سیاهکل اذعان داشت: دهه فجرفرصتی است که هم عملکردمسئولین انقلاب را برشماریم وهم خاطرات روزهای اول انقلاب  را برای شما جوانان بازگو نماییم.

 حاجتی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا انقلاب را ناکارآمد  جلوه دهد گفت: طی ۳۵ سال عمر انقلاب،دشمن از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی  کوتاهی نکرد.اماباتدابیرامام راحل و رهبرانقلاب و همت مردم همه توطئه های آنها خنثی گردید.

 وی خاطر نشان کرد: هر چند مردم از لحاظ معیشتی به جهت تحریم‌ها ی اعمال شده  با مشکل مواجه هستند اما طی این سالها خدمت زیادی توسط دولتمردان انجام گرفته است البته امیدواریم  که با تدبیر دولت تدبیر و امید تحریم‌ها شکسته شود هر چند آمریکاییها قابل اعتماد نیستند اما ما تمام تلاش خود را جهت برقراری ارتباط انجام می‌دهیم تا ثابت کنیم ما طرفدار صلح و دوستی هستیم.

 فرماندار شهرستان سیاهکل یادآور شد: در سال گذشته اعتبار  در نظر گرفته شده برایشهرستان ۹ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان  می‌باشد که فقط حدود ۲ میلیارد از آن تخصیص یافته و اعتبار این سال هم ۷ میلیارد و نهصد بوده که تا کنون ۱۰ درصد آن تخصیص یافته که امیدواریم تا پایان سال ۳ درصد آن اختصاص داده شود.

وی عنوان کرد:دراین ایام فرخنده۲۵ پروژه با اعتبار۷ میلیارد و یکصد میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد هر چند اعتبار پروژه گازرسانی به دیلمان هم درآن دیده شده است اما به دلیل مشکل فنی این پروژه افتتاح نمی‌شود.

 فرماندار شهرستان سیاهکل با ابزار گلایه از نور موسوی مدیر عامل  گاز استان  تاکید کرد: با اینکه نسبت به ایشان ارادت داریم اما از بدقولیهای ایشان بسیار دلخوریم  با اینکه خبر گاز دار شدن دیلمان راهم در مسجد جامع سیاهکل و هم  در شبکه تلویزیونی باران را از زبان ایشان شنیدیم اما متاسفانه انجام نشد.

 حاجتی اضافه نمود: آماده نبودن دستگاه تقلیل فشار دلیل اصلی این عدم افتتاح است زیرا ما به هر قیمتی حاضر به بالا بردن آمارافتتاحیه ها نمی‌باشیم گذاشتن دستگاه غیر استاندارد یک کار غیر اخلاقی و دور از انتظار بود که متاسفانه توسط مسئولین گاز استان انجام گرفت که عکس العمل به موقع برخی از سایتهای خبری استانی را به همراه داشت وتاحدودی موجب کاهش افکار عمومی شود

 

 

 

 و امیدواریم که اداره گاز استان نسبت به تعهداتش پایبندی بیشتری داشته باشد و بزودی  درصدد جبران اتفاق به وجود آمده باشد .

 امام جمعه شهرستان سیاهکل نیزضمن تبریک ایام ا… فجر گفت: جا دارد از مسئولین به خاطر ارائه خدمات به مردم تقدیر و تشکر شود انقلاب ما انفجار نور بود حادثه بسیار با برکتی بود نه تنها برای ایران بلکه برای تاریخ بشریت .حجت الاسلام شیدایی اظهار داشت: بعد از بعثت پیامبر بهترین حادثه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوداین حادثه در حقیقت احیای مجدد اسلام بود.

 وی اضافه نمود: بعد از حضرت محمد(ص) بجز مدت محدودی اسلام در دست‌ قدرتمندان قرار گرفت اما با پیروزی انقلاب اسلامی مجدداً اسلام ناب محمدی وارد عرصه شد.

 امام جمعه شهرستان سیاهکل اذعان داشت: آمریکا با تحریک عراق به کشور ما حمله کرد اما مقاومت مردم ایران اسلامی باعث شد تا آمریکائیها متوجه شوندکه نمی‌توانند در مقابل  ما ایستادگی نمایندوباید روش خودرا در تخریب ما تغییر دهند لذا با اعمال تروریستی،ایجاد تفرقه در مسلمانان را در برنامه کاری خود لحاظ کردند.

 حجت الاسلام شیدایی تصریح کرد: این کار نشان می‌دهد که امریکائیها در مقابل مسلمانان ضعف دارند و از سوی دیگر تفرقه تنها عامل شکست مسلمانان است.

SAM_9295

SAM_9298

SAM_9296

 

 

About

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …