چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارشهرستان سیاهکل در نشست شورای ادارای شهرستان اظهار کرد: حمایت از تولیدملی با همکاری و هم دلی همه مدیران و دست اندر کاران در جامعه مهیا خواهد شد

?وی با بیان اینکه مدیران باید با الفبای منویات و اهداف مقام معظم رهبری آشنا باشند و با سعی وتلاش در آن راستا دغدغه های مقام معظم رهبری را کاهش دهند گفت:همه ما به صورت زنجیر وار به هم وابسته بوده و با تلاش و پشتکار می توان اقتصاد جامعه را ارتقاء داد.

?اسلامی به هفته اخیر روز ارتش و ایام شعبانیه و روز سپاه پاسداران اشاره و تصریح کرد: امنیت داخلی و خارجی را مدیون دلاور مردان غیور ارتش و سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام و دیگر نیروهای امنیتی کشور هستیم .

?فرماندار شهرستان سیاهکل افزود: در شورای ادارای باید مشکلات وموانع توسعه بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرد، پیشنهاد می شود، نگاه به شورا ادارى شهرستان بایستى کارگاهی باشد تا راهکارهای مناسب سهل تر ارائه شود.

?وی خاطر نشان کرد: توسعه صنعت گردشگری و کشاورزی در کنار یکدیگر سطح در آمدی مردم را بصورت قابل ملاحظه ارتقاء خواهد داد.

?اسلامی ادامه داد: بیمار نبودن دلیل بر سلامت شخص نیست، سه مولفه مهم سلامت داشتن :١-سلامت جسم ٢-سلامت روحى و معنوى ٣-معیشت و رفاه هستند ، لذا همه اینها متضمن سلامت جامعه است.

?فرماندارشهرستان سیاهکل به کمبود آب کشاورزی و شرب در سال جارى اشاره و اذعان کرد: همه دستگاههای اجرایی استان در برابر بحران بی آبی مسئول بوده و باید تا حد امکان با برنامه ریزی و ایده آفرینى در حوزه مسؤولیتى این مشکل را در استان مدیریت کنند

?وی با تاکید بر اینکه از آب و هوای معتدل در این شرایط بهره گرفته شود گفت: دربرابرچنین بحرانی باید یکدیگر را درک کنیم، بنیاد مسکن و منابع طبیعی با ایجاد راه بین زراعی و با اجرای دیگر اقدامات مورد نیازاین معضل و در مقابل تنش های بی آبی را کاهش دهند.

?اسلامی به نقش مساجد و آموزش و پرورش در ارتقاء فرهنگ و آگاهی جامعه اشاره و تصریح کرد: بسته بودن برخی از مساجد در شان جامعه نیست ارگان های ذی ربط از جمله ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در این راستا گام های موثری برداشته و فقط نام و نشان مدیریت این نهاد را به یدک
نکشند.

?فرماندارشهرستان سیاهکل اظهار کرد: انجام فعالیت اقتصادی با رعایت حفظ چارچوب قوانین انجام شود و با تبلیغ بهره گیری و حمایت از کالای ایرانی سوء استفاده نشود.

?وی به طرح های بوم گردی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: ۲۸۵سهمیه بوم گردی شهرستان سیاهکل است، سعی بر این است بر این آمار بسنده نشود اجرای طرح بوم گردی در این شهرستان افزایش یابد.

?اسلامی اذعان کرد: ۴۷۷ طرح در سامانه کارای این شهرستان در قالب اشتغال فراگیر و روستایی به ثبت رسیده که از این تعداد ۴۱۹ طرح روستایی و ۵۸ طرح فراگیرمی باشد.

?فرماندار شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات بانکی به طرح های کشاورزی و بوم گردی زیر ۲۵۰ میلیون تومان از سوی مقام عالی استان به فرمانداران تفویض شده است، این طرح ها بعد از تصویب شهرستانی به کارگروه استانی ارسال و سپس به بانک معرفی می شوند .

?وی ادامه داد: ۹۸ طرح این شهرستان، تسهیلات بالای ۲۵۰ میلیون تومان است.

?اسلامی به ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان سیاهکل اشاره اظهارکرد: در نوروز امسال بیش از۱۰۳هزارگردشگر در این شهرستان ماندگار شدند که نسبت به مدت مشابه رشد چشم گیری داشته است، طبق آمار دریافتی ۱۰۰ درصد ماندگاری گردشگر در این شهرستان در نوروز امسال گزارش شده است.

?وی با تاکید بر اینکه در مسیر توسعه و پیشرفت منتظر کمک های دولت های خارجی نباشیم به اهمیت برجام در ارتباطات خارجی اشاره و خاطر نشان کرد: امروزه برجام اهمیت ویژه اى داشته البته ما گفتم نماد اکنون برجام گل سر سبد روابط خارجی کشور شمرده می شود.

?اسلامی ادامه داد :برخی از کشور ها خصوصاً ارتجاع اعراب تکفیرى برجام را تحمیل خواسته اهداف ایران اسلامى بر کشورهاى زور گو می دانند و بازی برای منافعشان را انداخته اند و شدیداً به تکاپو افتاده اندوآمریکا، انگلیس و فرانسه با توجه به عملکردشان و رو راست نبودن در برجام در دنیا ضایع شده اند.

?وی اظهار کرد :با سفر یکی از مسئولان کشور عربستان به آمریکا بعد از رفتنش مورد تحقیر مسئولان آن کشور قرار گرفت که این برای کشور مسلمانی چون عربستان که خانه خدا در آن قرار دارد تاسف بار است.اسلامی تصریح کرد :متاسفانه اعراب برای تاج و تخت تلاش و پافشاری می کنند اما هویت و حیثیت برایشان مهم نیست.

?وی خاطر نشان کرد: ارتقاء اینترنت، آسفالت و احداث رو گذر یا زیر گذر در این شهرستان از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه کارشناسى قرار گیرد.

?اسلامی به اهمیت برپایی نماز جماعت اشاره و خاطر نشان کرد: بر پایی نماز جماعت سیاسی و عبادی است، افرادى محدود در جامعه سیاست را به تبعیت از انگلیسی ها باور دارند و زرنگى در عوام فریبى و چپاول ، دروغ و ریا به عادتشان تبدیل شده که در اصل سیاست در جهان اسلام بر پایه انجام به عمل کارصحیح و هوش و تدبیر می باشد.

?فرماندار شهرستان سیاهکل اذعان کرد: همه باید به یکدیگر احترام بگذاریم در هر جناح و حزبی که فعالیت می کنید باید به شان و منزلت یکدیگر احترام گذاشته شود.

?اسلامی با تاکید بر اینکه یکسری شبه احزاب درهمین شهرستان سیاهکل با عملکردشان،سالها همواره چوب لای چرخ توسعه و پیشرفت این شهرستان شدن و تاجایی که منافع مابحق شخصیشان برآورده نشود ، گاها دورهم نشینی قهوه خانه ای تشکیل میدهند و بصورت مغرضانه تمامی خدمات دولت تدبیر و امید و نظام دراین شهرستان را که در سالهای اخیر بسیار چشمگیر هم بوده را به باد تخریب می گیرند

?وی گفت ،تغییر مدیریتی همواره یک ضرورت است اما جای تاسف است که این شبه احزاب چه کاره اند به صورت باج خواهانه ، آندسته از مدیرانی را که در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند را به عناوینی تخریب میکنندو طوری عمل میکنند، گویا هیچ وقعی ، برای نظامات و جایگاههای این کشور قائل نیستند

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …