چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارلاهیجان در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:در ایام ا..فجرحدودیکصد پروژه وطرح افتتاح وبه بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان لاهیجان با خبرنگاران واصحاب رسانه تشکیل جلسه داد

در این جلسه ابتداءفرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تشکر از خبرنگاران گفت:در این فضای فرهنگی برخود وظیفه می دانم که از شهیدان وامام شهیدان یادی بکنم.

علیزاده افزود:خدا را شاکرم که به ما فرصت خدمتگزاری داده شد تا بتوانیم حافظ خون شهیدان باشیم وهمه برای این مردم خدمت رسانی نماییم .

وی اظهار داشت:هر چند در کشور خدمات رسانی زیادی انجام گرفته است اما مشکلاتی وجوددارد که اینها  هم با تلاش ،کوشش ،برنامه ریزی،داشتن رهبر فرزانه وعادل حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان آنگاه خاطرنشان کرد:این نشست در حقیقت استقبال از عید بزرگ مستصعفین می باشد عیدی که ما را از استکبار جهانی نجات داد.

علیزاده ادامه داد:کشور ما براساس ۳ شعار اسقلال ،آزادی وجمهوری اسلامی شکل گرفته است وامروز تمام هدف ما اینست که این شعارها را به شعور تبدیل نماییم.

وی اذعان داشت:ممکن است که در مملکت اختلاف نظر باشد اما در رسیدن به اهداف انقلاب با هم متحد هستیم وبا محوریت ولایت فقیه کار خود را به پیش می بریم.

فرماندار شهرستان لاهیجان تصریح کرد:جوانان ما حرف اول را در دنیا می زنند دستگاهای اجرایی شهرستان موظف هستند تا عملکرد خود را به صورت مقایسه ای با قبل از انقلاب به تصویر بکشندما قبل از انقلاب از کوچکترین خواسته های خود همچون برق،تلفن وآب بی بهره بودیم اما الان وضعیت کشور ما بسیار مطلوب میباشدبه طور مثال در بخش آموزش عالی لاهیجان علاوه برداشتن دانشگاه های متعدد حدود ۶۰۰ چهره علمی ودانشگاهی دارد.

علیزاده ضمن بیان این مطلب که از همه اصحاب رسانه می خواهم تا خدمات انقلاب راتشریح نمایند گفت:در ایام ا.. فجر ۴۳ پروژه وطرح با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

در ادامه دبیر ستاد دهه فجرورئیس فرهنگ وارشاداسلامی لاهیجان گفت:دهه فجر یادآور رشادتهاوافتخارات انقلاب اسلامی است

جهانگیری افزود:ملت ما در سال گذشته خالق یک حماسه بزرگ سیاسی بود که در آن حماسه ،جهان را به شگفتی وا داشت.

وی اظهار داشت خبرنگاران آینه تمام نمای انقلاب اسلامی هستند که  می توانند با انتقاد درست از مدیران رشد وشکوفایی کشور را فراهم نمایند

SAM_9194

SAM_9189

SAM_9197

About

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …