چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارلاهیجان :پل روگذرمیدان گیل یک پروژه ملی است که تلاش ما برشروع بکارمجددآن است /به شدت ازپشت میزنشینی متنفرم ، حضوربین مردم دراولویت برنامه های کاریم قرار دارد

اختصاصی همای گیلان:پیشرفت یک شهرستان از یک سو در گرو داشتن مدیران توانمند بهره مند از اطلاعات کافی ودارای ارتباط وسیع و از سوی دیگر تعامل وهمسویی قوا،ظرفیت نیروی انسانی ،شناخت مشکلات وپنانسیل های شهرستان می باشد .

axe133528-310x165
در این مسیر اگر یکی از موارد فوق ناقص باشد ویا حتی قوای حاکم نتوانند الفاظ را در جایگاه خود استفاده کنند سیر رشد با اختلال مواجه خواهد شد . لذا فرمانداران – که مجریان شکل گیری زیر ساخت ها هستند-باید تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوانندخود را به ایده آل های دولت نزدیک کنند .
آوازه شهرستان همچنین بافت زیبا و منحصر به فرد لاهیجان ،مردم این سرزمین را متوقع نموده است تا همواره شاهد” طرحی نودر انداختن “در لاهیجان باشندوقطعا از مسئولین خودانتظار دارندکه باتدبیرودرایتشان ، معضل ترافیک درون شهری حاصل از سیل مهاجران از شهرهای همجواررا مرتفع نمایند که در این مسیر گذر گا هها، کمربندی های کارشناسی شده وپل روگذررافع مشکلات ترافیکی می باشد .

index
همانطوریکه اطلاع دارید پروژه میدان گیل لاهیجان در سال گذشته شاهد گلنگ پل روگذری شد که موجب خوشحالی مردم گردید وخیلی زود این پل ،آغازبکار نمود و۱۶ شمع آن در همان سال زده شد .اما اوایل سال جاری بود که پیشرفت آن متوقف وحرف وحدیث های مختلفی را بدنبال داشت ،برخی آن را پل سیاسی نامیدند وگروهی عنوان داشتند که این پل مربوط به شهرداری لاهیجان است . حسب این مهم خبرنگار همای گیلان طی تماسی با مهندس احمدی فرماندارلاهیجان نظر وی را جویا گردید . فرماندار لاهیجان گفت:پروژه پل روگذر میدان گیل از جمله پروژه های ملی است که از سال ۹۴شروع ودر اوایل امسال متوقف شدودر سال گذشته ۱۶ شمع این پل زده شدکه احداث این پل می تواند موجب کم شدن بار ترافیکی شود.
مهندس احمدی افزود:حدود دو هفته پیش طی نشستی که با دکتر محفوظی معاون وزیر راه وشهرسازی به همراه دکتر نیکفرنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم مقرر شد جهت شروع بکار مجدد آن اقدام شودکه الحق جناب دکتر نیکفرهم حمایت بسیار خوبی از این پروژه نموده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ماکه” گفته می شود در یکی از جلسات در مورد این پروژه فایل صوتی ای منتشر شده بود که جناب دکتر نیکفر مخالف این پروژه بود “اظهار داشت:قبلا هم اینجانب در جای دیگرعنوان نموده بودم که هیچ اطلاعاتی از فایل صوتی ندارم اما فقط می توانم بگویم هم معاون وزیر ، هم استاندار وهم نماینده ،متوفق القول هستندتا هرچه سریعتر این پروژه شروع بکارمجددنماید.
فرماندار لاهیجان همچنین در پاسخ به سوال خبر نگارما که چه مقدار از وقت خود را در اختیار مردم قرارمی دهیدوبرنامه روزانه شما چیست اذعان داشت : اینجانب به شدت از پشت میز نشینی دوری می کنم چون اعتقاد دارم باید با مشکلات مردم از نزدیک با خبر شد لذا طی مدت سه ماه حضور در این شهرستان ،تلاش نمودم همه جا را زیر نظر داشته باشم بطوریکه ،تقریبا ۸۰ روستا از ۱۶۸ روستا را به صورت رسمی سرکشی نمودم وازبقیه هم غیر رسمی بازدید کردم و۲۰ تا ۳۰ روستا باقی مانده که در برنامه سرکشی قرار دارد.
مهندس احمدی تشریح کرد :کارروزانه ام از ۷صبح با بازدید آغاز می شودوجلسات را هم من وهم مدیران شهرستان از ساعت دو بعداز ظهرشروع می نماییم وروزهای سه شنبه هم در ملاقات عمومی در خدمت مردم هستیم.
وی در زمینه تغییر مدیران شهرستان تصریح کرد:براساس چند شاخص تغییر مدیریتی شکل می گیردکه توانمندی ،تعقیب سیاست های دولت واعتقاد به آنها،ایجاد تعامل ورضایت مردم از جمله آنهاست.
وی بیان داشت:وجود نماینده مجلس شورای اسلامی وامام جمعه یک فرصت برای شهرستان به حساب میآیدکه بتوانیم خدمت بیشتری بنمائیم .
فرماندارلاهیجان در پایان از همای گیلان به جهت مدیریت صحیح اطلاع رسانی تقدیر وتشکر نمود.

 

14380610577

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …