چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانداری رشت:مسعود کاظمی فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداری رشت است+ تصویر نامه

همای گیلان:فرمانداری شهرستان رشت روز پنجشنبه نهم بهمن ماه با ارسال نامه ای رسمی به شماره ۸۰۲۹/۱/۸۲۹۸/۱ خطاب به عباس صابر رییس شورای اسلامی شهر رشت با استناد به قوانین ذکر شده در متن نامه، مسعود کاظمی لیچایی را فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداریهای درجه ۱۱ و ۱۲ اعلام کرد.

فرمانداری شهرستان رشت روز پنجشنبه نهم بهمن ماه با ارسال نامه ای رسمی به شماره ۸۰۲۹/۱/۸۲۹۸/۱ خطاب به عباس صابر رییس شورای اسلامی شهر رشت با استناد به قوانین ذکر شده در متن نامه، مسعود کاظمی لیچایی را فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداریهای درجه ۱۱ و ۱۲ اعلام کرد..

گیل خبر با این مقدمه در آستانه انتخاب شهردار رشت نامه فرمانداری شرت خطاب به رییس شورای شهر رشت را منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی گیلانشهر

در نامه فرمانداری رشت خطاب به رییس شورای شهر رشت آمده است:

جناب آقای صابر

رییس محترم شورای اسلامی شهر رشت

سلام علیکم

بازگشت به نامه شماره ۴۱۳۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۹،موضوع:”صورت جلسه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۵″، مستندا به ماده ۸۰ اصلاحی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مراتب متضمن اعلام نظر جهت تشکیل جلسه و تجدید نظر ظرف ۱۰ روز و اعلام نتیجه به این جانب ابلاغ میگردد. بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر در قانون، آن بخش از مصوبه که مورد اعتراض قرار گرفته است، ملغی الاثر خواهد بود.

در خصوص بررسی صلاحیت کاندیداهای معرفی شده جهت تصدی سمت شهردار رشت توسط اعضای شورای شهر به استناد تبصره ۳ از ماده ۱ آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۱۳۷۷/۶/۱۱ هیات وزیران افرادی که دارای تحصیلات کارشناسی (لیسانس) با حداقل ۵ سال پیشینه کار در سمت شهردار شهر درجه ( ۷ تا ۱۰) و بالاتر و یا معاون شهردار شهر درجه ( ۱۱ و ۱۲) و یا مدیریت میانی به بالا و همتراز آنها در وزارتخانه ها و موسسات دولتی و وابسته دولت و شهرداری ها باشند میتوانند برای احراز سمت شهردار در شهرداریهای درجه (۱۱ و ۱۲) و تهران انتخاب شوند.

بنابراین با توجه به موارد فوق الذکر و تایید موارد مطروحه در نامه شماره ۸۰۲۹/۱/۴۱/۷۴۶۰ مورخ ۹۳/۱۰/۱۴ فرمانداری شهرستان رشت در جلب نظر ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها مصوب ۱۳۸۱/۱/۱۱ هیات وزیران توسط اعضای شورای شهر رشت آقای مسعود کاظمی لیچایی فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداری های درجه ۱۱ و ۱۲ می باشد.

 سید عیسی مهدوی

 فرماندار شهرستان رشت

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …